Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
När man sitter färdigskiten på muggen och upptäcker att det inte finns nåt papper. Om man dessutom sprungit dubbelvikt från bussen för att inte spricka, då är det inte långt kvar till knivmord.

Haha det är inte lätt :]

Postad
Jag är telefonförsäljare. Räcker det?

ooh stackarn! Skäller alltid ut dem som ringer, ovavsätt vart de är ifrån och vad de har att säga, blivit mer eller mindre av en dålig vana. Eller som man säger på engelska, "a bad habbit."

-,^

Postad

Ibland ringer telefonförsäljare till oss. Räcker det? ;)

Nä, skämt åsido - jag lider med dig. Jobbar själv i butik. Några snäpp värre i försäljningsbranchen måste vara att köra säljsnack med kunder som ibland inte ens vill vara i butiken.

Postad
Jag retar mej på Simon W:s katt. Skulle vilja sticka ett hål och punktera den.

/nils

Ålrajt.

Jag retar mig på att din avatarfigur inte vill visa sitt ansikte... Eller så struntar jag i det, eftersom det bara är en avatar.

Postad

Detta har jag blivit irriterad över idag:

1. Blyertsstift som går av för lätt.

2. Folk som blockerar trappor genom att sitta i dom.

3. Folk som blockerar bussarnas utgångar. De står med musik i öronen och verkar vara i en helt annan värld. JAG VILL GÅ AV!

4. Pensionärer som tar upp två sittplatser på bussen, en för sin tyg-kasse från Konsum, en för sig själv.

5. När man ska gå av vid den sista hållplatsen, vid stationen och folk börjar resa sig upp och TRÄNGA sig förbi de som redan står upp för att komma till utgångarna. ALLA SKA FÖR FAN UT, du kan vänta på din tur. Slynglar.

Har varit en jobbig dag...

Postad

Idag gjorde jag strips i stekpannan. Dom brukar bli fint knapriga och välsmakande, men idag blev dom mjuka och moschiga och extremt potatissmakande. Blä. Maskarna fick nästan hela lasset.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...