Shelly Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Så fr.o.m. mitten på juli är jag arbetslös. Jättekul. (Tänk på det, Shelly ;)) Jag får aldrig vinna i gnälltävlingar :( Men du kan alltid ta mitt jobb 0 Citera
Simon W Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Jag får aldrig vinna i gnälltävlingar :( Men du kan alltid ta mitt jobb Hehe... Cool. Vad jobbar du med? 0 Citera
Shelly Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Hehe... Cool. Vad jobbar du med? Just nu har det bara blivit kompostgrävning, kan det vara något? Du kanske förstår nu varför jag klagade :p 0 Citera
EvilElvis Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Simon W>> Du kan få mitt jobb med. Med glädje. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 16 april 2008 Postad 16 april 2008 Har suttit och trackat och rotoscopat i 5 timmar och så blev det inte ens i närheten bra. Jävlar vilket slöseri med tid. SUUCK! 0 Citera
AmoriMorte Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Jag vill också gnälla! Jag sitter på skolan just nu och ska göra en ganska stor och komplicerad gruppuppgift om en organisation. Två organisationer vi kontaktat har inte gett oss något svar och idag är 3 av 4 i min grupp borta... 0 Citera
ODDNAME Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Dagens gnäll: alla "företag" som raggar gratis arbetskraft här och påstår de inte har råd att betala, men de har allt råd att ta betalt själva för arbetet =( 0 Citera
Pok Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2.1 §. Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören. Ovidkommande inlägg. Spam. Mvh Pace Administratör, Voodoo Film forum 0 Citera
Rogge Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Blackmagic Design's pissiga drivrutiner. Jag har spenderat ca två timmar på felsökning på två datorer idag när det visade sig vara dom nya drivrutinerna som var felet. Nedgradera hjälpte till äldre version hjälpte. Testar dom inte drivrutinerna ordentligt? 0 Citera
ODDNAME Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Kom på något till att gnälla på, vänta på leverans av saker/tjänster som ska slutföras. 0 Citera
Simon W Postad 17 april 2008 Postad 17 april 2008 Shelly och EvilElvis: Tack, det låter bra. Kan ni skicka dom till Skellefteå i mitten på augusti? 0 Citera
auric Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 vårt bidrag till filmmaran* kom sist! skit också *en tävling på 24h då man ska göra en max 4 minuter lång film med viss rekvesita som ska va med t.ex. elvisp, solstol, sekretör, korvkiosk, garage och sopstation 0 Citera
Shelly Postad 18 april 2008 Postad 18 april 2008 Shelly och EvilElvis: Tack, det låter bra. Kan ni skicka dom till Skellefteå i mitten på augusti? Jag slår in det i bubbelplast och skickar det i sommar :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 19 april 2008 Postad 19 april 2008 Dagens Gnäll: lite off-topic, men tralalala jag är så glad så jag har inget gnäll till er kära forummedlemmar :) tjohoo! 0 Citera
jontekiruna Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Har inte pengar till ny videokamera :/ 0 Citera
vesslan Postad 20 april 2008 Postad 20 april 2008 Skulle gräva lite skyttegravar idag men kälen har inte släppt än så det gick inte :( MEn min rygg håller ett tag till så det får jag vara glad för. 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 april 2008 Postad 23 april 2008 Dagens gnäll: Dubbla nationella prov imorgon, jag ska upp 06:45 och klockan är 00:15 och så slutar jag fyra så jag får inte mycket tid över till att spela spelet som kommer på posten imorgon (eller egentligen idag) för jag ska även ha utvärdering av Anne Frank-teatern jag spelade i nyligen. Dessutom måste jag klippa ihop filmen ifrån teatern imorgon(idag..), det ska vara klart nu på fredag. Det är sådana här dagar man önskar man blev rejält förkyld... 0 Citera
Max_H Postad 27 april 2008 Postad 27 april 2008 Diska = Farligt. Ett likörglas gick sönder när vevade runt med en liten svamp = Fett skärsår ända in till benet över höger pekfinger. Wacombrädan och mushjulet blev plötsligt svåranvända - jag som har ett stort compositing jobb nästa vecka... /Max 0 Citera
Shelly Postad 27 april 2008 Postad 27 april 2008 Diska = Farligt. Ett likörglas gick sönder när vevade runt med en liten svamp = Fett skärsår ända in till benet över höger pekfinger. AJ!! Men det är coolt med ärr så du får tänka på det :) 0 Citera
Max_H Postad 27 april 2008 Postad 27 april 2008 Har för många ärr redan... ;) Mest glad över att senan inte gick av. (När jag var 10 körde jag en smal träsnideskniv rätt igenom tummen (bokstavligen) - senan klarade sig då med... blir väl tredje gången gillt) /Max 0 Citera
Simon W Postad 28 april 2008 Postad 28 april 2008 Har för många ärr redan... ;) Är många av dem på smalbenen? Själv har jag en underlig spräcklighet... 0 Citera
Max_H Postad 29 april 2008 Postad 29 april 2008 Är många av dem på smalbenen? Själv har jag en underlig spräcklighet... Smalben, knän, händer, mage, armbågar, huvudet - you name it. Skate, bmx & enduro i över 20 år sätter sina spår... Men jag har åtminstone fått tillbaka känseln på rätt ställe i smalbenen - ett tag kände jag ingen skillnad på ett, två eller fyra fingrar som "drogs" längs smalbenet ;) . /Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.