Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Policy, det sägs att den dagen då den scenen skulle filmas var den enda dagen då exakt hela crewet dök upp tills inspelningsplatsen.

hehe inte så konstigt:D men den är extremt bra, rodnar nästan när man ser den, skulle själv också dykt upp om man jobbat där;)

Postad

Sexscener är enligt mig oftast rätt dåliga och omotiverade. Det värsta som finns är sexscener i slowmotion, tända ljus med vacker musik som spelas i bakgrunden.

Sexscenen i matrix reloaded måste vara en av de sämsta någonsin, att den dessutom intercuttas med dansscenen i Zion gör att de minuterna nästan känns outhärdliga.

Sexscenen i Team America är klockren.

Även den i Bad Boys 2 är ju skön :)

Postad

Håller med "Hot Shots" o "Team America" De är grejer!

Vad sägs annars om A History of Volience? Den skummaste sexscenen någonsin! I trappen, mitt i ett gräl. F.T.W? O hur lång som hellst. Håll på att ramla av soffan av skratt!

Postad

Måste hålla med nemo, ofta är sexscener onödiga i filmer och distraherar och förstör mer än vad de ger. det ska vara något väldigt viktigt i scenen för att motivera dem.

Men visst, Hot shots, Team america och den lilla snutten ifrån BB2 är inte att förakta!

Postad
Måste hålla med nemo, ofta är sexscener onödiga i filmer och distraherar och förstör mer än vad de ger. det ska vara något väldigt viktigt i scenen för att motivera dem.

Håller med! Jag menar är det någon som vet vad sexscenen mellan Neo och Trinity i Matrix Reloaded betydde? Den varade ju i nästan säkert en kvart och jag har fortfarande inte en aning om varför dels, den skulle vara så lång och dels varför den hade så stor betydelse för filmen! Nu på efterhand när jag skulle vilja se om triogolin så hoppar jag bara över den scenen!

Håller deffentetivt med på "Team America" riktigt härlig var den ju, jag tror jag nästan gapflabba när jag såg det. Det var ju snyggt gjort och så, men kanske inte det första man förväntade sig!:D

Men däremot den absolut wiredest sexscen jag sett är den i Taking lives (eller Talking lives eller vad den nu hette) med Angelina Jolie och (han där snubben). I början var den lite tändande men sen när man började se alla styckmordsbilder som hon satt upp på sängen som såg medans sem hade sex, blev otroligt avtände om inte illamående. (Sex blandat med styckmord, ingen bra blandning!)

Postad

I rosens namn.

Christian Slater som den unge munken Adso von Melk. Blir förälskad i/våldtagen av en byflicka.

Central för filmen, (munkens livsval...) skitig och mörk och klockrent ljudlagd.

Rourke/Bonet i Angel Heart förstås.

Billy Bob + Halle Berry i Monsters ball...nice...

Postad

Svår fråga, inte nåt jag egentligen reflekterar över. Jag kommer att tänka på Titanic-sexet som är ganska effektfullt till musiken, även om jag personligen skulle tycka det var lite pinsamt att svettas så mycket att det blir imma på rutorna. ;)

Postad
Svår fråga, inte nåt jag egentligen reflekterar över. Jag kommer att tänka på Titanic-sexet som är ganska effektfullt till musiken, även om jag personligen skulle tycka det var lite pinsamt att svettas så mycket att det blir imma på rutorna. ;)

Så pinsamt är det väl inte med bieffekterna av själva akten?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...