Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag sitter här framför datorn och är lite glöggfryntlig i största allmänhet.

Plötsligt inser jag att det saknas en tråd om julklappsfilmer. Själv önskar jag mig

1) Fanny & Alexander

2) Bladerunner final cut (som tydligen inte släppts än...)

3) Fearless, directors cut (finns den än..?)

Postad
Vilka filmer vill ni ha i julklapp?

Jadu... den där megaboxen med alla Supermanfilmerna låter inte så pjåkig. Hur var det, fick man med Superman 2 - Richard Donner Cut i den eller fick man köpa den separat?

i vilket fall, den boxen får du gärna skicka.

Postad

Jag har önskat mig dessa filmer:

Oldboy

Amelie

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

V for Vendetta

King Kong 3 Disc deluxe Edition

Kill Bill 1 och 2

Unbreakable

Superman Returns

och troligen några andra som jag glömt, hur många av dem jag får är en annan fråga :D

Postad
Originalutgåvan på DVD av Salò Or The 120 Days Of Sodom. Får se om Tomte-fan är snål i år igen...

Annars Metamorphis The Alien Factor & Beyond Dreams Door ligger högt på listan över filmer jag faktiskt inte har än.

finns beyond dreams door på dvd eller hur var det? jag kommer ihåg att det var en del snack om det där förut här på forumet.

Postad

Finns många filmer jag vill ha i julklapp =) Bland annat Werner Herzog Box-set, Herzog/Kinski Box, Umberto D, Kristus stannade i eboli, Cykeltjuven, Ungdomsfängelset och de förlorade barnens stad. Fast om de blir lika som förra året så blir det nog att inhandla filmerna själv efter jul när presentkassan har stadgat sig igen.

Postad

Sagan om Ringen: Extended Versions - såklart, skäms över att de inte har varit i min ägo tidigare, så grymt snygga!

Vill även ha V for Vendetta på dvd, fast det är en specifik verison/utgåva med ett otroligt snyggt omslag och 2-disc (har jag för mig) och det är inte den ''vanliga'' utgåvan...är det möjligen någon här på forumet som vet vad/vilken jag menar?

''Matrix-boxen (den bästa, såklart, vilken det nu är)''

Du menar Ultimate Edition/Boxen, om du inte får den i julklapp; köp den! Den är EXTREMT snygg, extramaterialet (10discar allt som allt) är inte fy skam det heller...

God jul på er alla i vilket fall!

Postad

Mm, det finns åtminstone en till, i den får man med en Neo-figur och själva boxen ser annorlunda ut. Fast den finns nog endast som Import om man försöker få tag i den på svenska dvd-sajter. Jag tror i stort sett alla de boxarna är slut osså.

Postad
OC säsong 3 och Thank you for smoking... sedan finns det inget mer vettigt :(

Personligen skulle jag nog inte klassa OC s3 för vettigt ^^

Själv önskade jag mig Once upon a time in the west och Requiem for a dream:)

Postad

Java, jag vet inte, faktiskt. Hoppas hårt som fan den är släppt, men har inte hittat den än.

Själv fick jag bla en rulle jag aldrig hört talas om förut, men som var nåt så sjukt jävla bra!!! :-D

Final Cut heter den, med Jude Law. EJ att förväxla med en SciFi-rulle mä Robin Williams med samma namn.

Den handlar om falskhet, & kan LUGNT sagt rekomenderas! :-D

Postad

Ja, jag har fått de filmer jag önskade mig. Se ovan vilka dessa var. Hur nöjd som helst! Ska bara skaffa bättre högtalare till TV:en sedan är det bara och se dem.

Postad
Java, jag vet inte, faktiskt. Hoppas hårt som fan den är släppt, men har inte hittat den än.

Själv fick jag bla en rulle jag aldrig hört talas om förut, men som var nåt så sjukt jävla bra!!! :-D

Final Cut heter den, med Jude Law. EJ att förväxla med en SciFi-rulle mä Robin Williams med samma namn.

Den handlar om falskhet, & kan LUGNT sagt rekomenderas! :-D

...eller Urban Legends: Final Cut?

Om du får tag i en dvd av BDD, säg till.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...