Speero Postad 30 december 2006 Postad 30 december 2006 Personligen skulle jag nog inte klassa OC s3 för vettigt ^^ Själv önskade jag mig Once upon a time in the west och Requiem for a dream:) haha.. jag gillar serier mer än film nuförtiden så OC klassas som vettigt :) Har inte sett Gilmore Girls än... börjar bli lite sugen, har ju fått lite lön och julpengar så kanske ska köpa på mig 2 säsonger och kolla ifall det är något att ha... annars får jag väl lägga ut dom på tradera. någon som har sett serien och kan säga va ni tycker? 0 Citera
Disco Volante Postad 30 december 2006 Postad 30 december 2006 Jag ville ha The Spy Who Loved Me - UE Helgonet i färg volym 1 box Örnnästet POTC Dead man's chest The Green Mile Rosa Pantern box Fick dom förutom Rosa pantern :) 0 Citera
Christian van Caine Postad 30 december 2006 Postad 30 december 2006 ...eller Urban Legends: Final Cut? Njet, den här är det: http://www.imdb.com/title/tt0162958/ Rekomenderas varmt :-) Om du får tag i en dvd av BDD, säg till. Sure thing dude :-) ...Hoppas hoppas... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.