Andreas Sjoeberg Postad 13 augusti 2007 Postad 13 augusti 2007 Porren är just det att den bara fokusera på könen, brunhålet, bröst och munnen, sex handlar mycket mer om det.. De låter ett frekvens-styrt muskelberg med ett enormt stort köttfinger få sina byxor avdragna av en kurvig söt flicka med stora berg. 0 Citera
Blue Chip Postad 13 augusti 2007 Postad 13 augusti 2007 Porren är just det att den bara fokusera på könen, brunhålet, bröst och munnen, sex handlar mycket mer om det.. De låter ett frekvens-styrt muskelberg med ett enormt stort köttfinger få sina byxor avdragna av en kurvig söt flicka med stora berg. Ja. Fast. Nämn en framgånsrik porrfilm som handlat om mer än sex? 0 Citera
megawatti Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Ja. Fast. Nämn en framgånsrik porrfilm som handlat om mer än sex? Ridskolan 1,2,3,4. Inte sätt en bättre Porr-komedi hahahah XD 0 Citera
Pace Postad 14 augusti 2007 Postad 14 augusti 2007 Flyttad från Personregi och skådespel (som är närmast obefintlig). 0 Citera
Christian van Caine Postad 15 augusti 2007 Postad 15 augusti 2007 Däremot fick det mig att försöka hitta Caligula för en billig penning... En storslagen rommarfilm om den mest dekadenta kejsaren producerad av ägaren till Penthouse-magazine och inspelat på 35 mm widescreen... det måste ju vara nått att se :p. Gillar den filmen hårt, men det märks var Tinto Brass & Gore Vidal blev utsparkade & miffot som producerade den filmade nytt....LIIITE skilnad på materialet där va ;-) Jeez. Drar tyvärr ner betyget från full pott till "bara" förbannat bra. Om vi ändo är inne på vacker vacker porr så är Salò & Strangeland fina rullar med hög moral! :-) 0 Citera
Eibon Postad 15 augusti 2007 Postad 15 augusti 2007 av alla filmer som innehåller hårdporr är det vår egen svenska breaking point som vinner. kanske även sveriges underligaste och mest fantastiska film. 0 Citera
Munthe Postad 18 augusti 2007 Postad 18 augusti 2007 Nej, den tillhör en lyx att ha sett. Jag har försökt få tag i en kopia i tio år. 0 Citera
jbergman Postad 18 augusti 2007 Postad 18 augusti 2007 Den kortade, textade versionen finns på nätet. Olagligt ja, men jag tror inte att Bo-Arne förlorar så mycket pengar på att den inhämtas den vägen... Om det är sant att negativen försvunnit så kommer det ju aldrig dyka upp en nu fin transfer i alla fall. Eh, jag uppmanar ingen att begå brottsliga handlingar. Och allt jag säger har jag hört av en kompis. Själv vet jag inte ens hur man använder internet. Och jag inkluderar alltid MPAA i mina böner till den gode kristna guden vars son dog för våra synders skull, förutom fildelarnas synder förstås, så de kommer för alltid att brinna i helvetet. Liksom alla som idkar könsumgänge utanför äktenskapet eller spiller sin säd på marken. Amen. Breaking point är en rolig film förresten. Har jag hört. /Jakob 0 Citera
EvilElvis Postad 18 augusti 2007 Postad 18 augusti 2007 Nej, den tillhör en lyx att ha sett. Jag har försökt få tag i en kopia i tio år. Det går att ordna. Riktigt skev film för övrigt. Den kortade, textade versionen finns på nätet. Olagligt ja, men jag tror inte att Bo-Arne förlorar så mycket pengar på att den inhämtas den vägen... Om det är sant att negativen försvunnit så kommer det ju aldrig dyka upp en nu fin transfer i alla fall. Eh, jag uppmanar ingen att begå brottsliga handlingar. Och allt jag säger har jag hört av en kompis. Själv vet jag inte ens hur man använder internet. Och jag inkluderar alltid MPAA i mina böner till den gode kristna guden vars son dog för våra synders skull, förutom fildelarnas synder förstås, så de kommer för alltid att brinna i helvetet. Liksom alla som idkar könsumgänge utanför äktenskapet eller spiller sin säd på marken. Amen. Breaking point är en rolig film förresten. Har jag hört. /Jakob Den kopia jag har har ingen text vad jag minns. Hmmm. Måste kolla. Edit: Jag har den textade versionen. Men är den verkligen nedkortad? Min är 97 min, vilket är den enda längd jag känner till? 0 Citera
jbergman Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Edit: Jag har den textade versionen. Men är den verkligen nedkortad? Jag kan ha pratat för snabbt där (och framför allt för onyktert), men det ryktas att det skall finnas en lite längre otextad version som Bo-Arne själv sitter på, men det får i så fall anses vara en så obskyr kopia att den knappt räknas. Jag tar tillbaka vad jag sade. Det som bör räknas som den kortare versionen är den svenska bioversionen som censuren klippte lite mer i. Synd att inte Fredzilla är kvar på forumet, för han hade säkerligen kunnat redogöra för det här bättre jag. Det kan nog förvisso Munthe också göra. /Jakob 0 Citera
EvilElvis Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Jag kan ha pratat för snabbt där (och framför allt för onyktert), men det ryktas att det skall finnas en lite längre otextad version som Bo-Arne själv sitter på, men det får i så fall anses vara en så obskyr kopia att den knappt räknas. Jag tar tillbaka vad jag sade. Det som bör räknas som den kortare versionen är den svenska bioversionen som censuren klippte lite mer i. Synd att inte Fredzilla är kvar på forumet, för han hade säkerligen kunnat redogöra för det här bättre jag. Det kan nog förvisso Munthe också göra. /Jakob Det var som fan. Oddsen på att Bo-Arne får för sig att sälja rättigheterna till den måste väl dock anses rätt höga med tanke på alla turer kring Thriller-släppet. Tyvärr. 0 Citera
Insaniac Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Nej, den tillhör en lyx att ha sett. Jag har försökt få tag i en kopia i tio år. Hahaha ok. Du kanske letar på fel ställe? 0 Citera
Java ex Machina Postad 19 augusti 2007 Postad 19 augusti 2007 Hahaha ok. Du kanske letar på fel ställe? Säg inte det. Jag letade i 14 år efter en obskyr isländsk skräckfilm som heter "Draugasaga" (även känd som "Det spökar på TV-huset" den enda gång den gått på tv i sverige) innan jag fick tag på en kopia. Ibland får man hålla på ett tag... 0 Citera
Eibon Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 Med risk för felaktigheter. Men Längden på breaking point är ~95 min för den längsta versionen som går att få tag på. Tror dock den klipptes några minuter för att få den genom censuren. första gången den lämnades in totalförbjöds den. Vad som är bortklippt kan man bara fantisera om med tanke på vad som finns kvar i filmen. scenen där Billing skjuter gummiband på en fluga på kuken är helt fantastisk 0 Citera
Java ex Machina Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 MVad som är bortklippt kan man bara fantisera om med tanke på vad som finns kvar i filmen. Från statensbiografbyra.se : 0:00:29 - Scen när mdvetslös kvinna tvingas till fellatio 0:00:11 - Kvinnoöverfall (återblick) 0:00:05 - Hugg med sax 0:00:35 - Pistolhot i mardröm Om jag inte har helt fel så ska allt som klipps bort i censuren ha arkiverats och vara tillgängligt för allmänheten, så jag kan tänka mej att det inte är omöjligt att se de här klippen heller. 0 Citera
Eibon Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 måste se om filmen, har för mig att dom där 4 finns med i den version som finns tillgänglig. 0 Citera
EvilElvis Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 Med risk för felaktigheter. Men Längden på breaking point är ~95 min för den längsta versionen som går att få tag på. Tror dock den klipptes några minuter för att få den genom censuren. första gången den lämnades in totalförbjöds den. Vad som är bortklippt kan man bara fantisera om med tanke på vad som finns kvar i filmen. scenen där Billing skjuter gummiband på en fluga på kuken är helt fantastisk Ja, själva filmen är ~95 min, sen med musiken som fortsätter klinga efter slutet så landar den på 96 nånting, närmare 97. Det är en väldigt märklig film. 0 Citera
Eibon Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 porren funkar i den också, alltid tyckt hårdporren i thriller är total miss. sugen på att rippa in dvdn o klippa ut porren. 0 Citera
EvilElvis Postad 20 augusti 2007 Postad 20 augusti 2007 porren funkar i den också, alltid tyckt hårdporren i thriller är total miss. sugen på att rippa in dvdn o klippa ut porren. Ja, i Thriller är det rätt märkligt. Men minns nåt om att porr insertsen kom in efter att filmen var färdigskjuten för att svensk synd sålde i USA. Har för mig att det var nåt par som reste runt och hade live shower på marknader som blev filmade. Synapse släppte för övrigt en DVD utan porr insertsen. http://www.deepdiscount.com/viewproduct.htm?productId=5784179 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.