Gå till innehåll

Danell

Recommended Posts

Det här är ju riktigt snyggt gjort och jag gillar verkligen humorn. Nu har jag ju inte sett några av de tidigare avsnitten men jag kommer ju helt klart se dem också.

Hur lång erfarenhet har ni med er för att kunna göra en så här välgjord film? Hur stor budget hade ni och vad gick de mesta pengarna till?

Teasern såg ju också väldigt intressant ut och jag tycker att det låter som skådespelaren Torkel Petersson har rösten, men det kanske är fel?

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt bra, några små saker man kanske stör sig på om man skall vara riktigt petig. Men riktigt bra och bra production value.

Gjorde ni effekterna och ljudet själva? Ni borde göra några behind the scenes/making of så publiken blir mer delaktig i era filmer, tror

det skulle uppskattas.

Länk till kommentar
Share on other sites

Riktigt snyggt! Jag vill se en film med sådana actionscener göras på riktigt. :e

 

Det enda jag kan klaga på är lite av CG:n (men där är jag personligt lite avog mot CG-smällar och -blod så... (ja, jag vet, budget :))) och att roligheten sackar lite mot slutet (kanske kunde klippt ned filmen lite till?). Men fram dit är det kul. Starkt jobbat! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Ni är the new shit, så enkelt är det. Fortsätter ni på er inslagna väg så kommer det att regna guld från himlen. Passa er bara för att inte låta allt stiga er åt huvudet, ta det kallt, ha kul och fortsätt på samma sätt.

 

Mvh /Pontus Wicksell

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag älskade den verkligen. Men det är ju svårt att jämföra med hur mycket man gillar alla andra produktioner av er. Fast det blir lite underlig kontrast mellan början och slutet av filmen, där tempot blir väldigt långsamt och det är rätt så stor skillnad på specialeffekterna. Jag fick känslan att ni hade gjort detta med tarmarna så att det inte skulle se trovärdigt ut, lite för skojs skull. Men det skär sig lite med allt annat som lagts på filmen(speciellt början). Fast jag gillar att det kan se lite smått uppenbart iscensatt ut. Om jag skulle få välja skulle de värsta effekterna i början kunna tas bort.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Som vanligt när det handlar om CrazyPictures så är det riktigt välgjort. Det syns att ni vet vad ni gör! Effekterna sitter, det är bara småsaker som går att anmärka på. Jag gillar hur ni gjort med tarmarna. Det ökar komiken och ger en skön stämning i filmen.

Jag tycker att det är era dialoger och samspelet mellan Christoffer och Magnus som är en av sakerna som utmärker er. Därför skulle jag gärna sett att det fick större fokus genom en längre dialog. Ni är så pass bra att det inte riskerar att bli tråkigt!

I vilket fall, Grymt jobbat! Ser verkligen fram emot nästa film.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...