Gå till innehåll

Jag gör en av scenerna ur "drive"


dzubur

Recommended Posts

Vad tycker ni om skådespeleriet/inlevelsen? ni får gärna kika på dom andra klippp jag gjort också

 

(detta är ett av klippen jag använder min egna röst, som jag försökt att ersätta med Ryan Goslings).

 

ps. youtube får klippet att spela upp ljudet lite efter så kan låta lite osynkat, lämna gärna en kommentar eller så :)

 

Drive 2011 (movie scene) - YouTube

Länk till kommentar
Share on other sites

Inlevelsen och skådespeleriet är säkert bra, men det är lite svårt att avdöma när du endast kopierat någon annans agerande. De som är ute efter skådespelare vill nog se en video på en dialog eller monolog där du själv har gjort analys, tolkning etc. Och du ska du helst inte spela mot ett filmljud, utan mot en polare eller helt själv. Blir det bra har du ju påbörjat din actor reel! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Inlevelsen och skådespeleriet är säkert bra, men det är lite svårt att avdöma när du endast kopierat någon annans agerande. De som är ute efter skådespelare vill nog se en video på en dialog eller monolog där du själv har gjort analys, tolkning etc. Och du ska du helst inte spela mot ett filmljud, utan mot en polare eller helt själv. Blir det bra har du ju påbörjat din actor reel! :)

 

alright, tack:) ska se vad jag kan hitta på!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...