flowlops Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hejsan, Har nu i 1 vecka varit ute i skogen och filmat naturen, detta kommer bli min första kortfilm som jag lägger ut på YouTube. Men mitt ända problem (eftersom jag är klar nu) är att jag inte kommer på något bra namn till detta klipp. Det ska ju vara något med naturen! Har ni något bra namn förslag? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Svårt att säga när man inte har sett den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daac Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Det är stört omöjligt att göra något annat än att gissa sig fram om du inte berättar mer om innehållet. Finns det någon handling, drama? Ett träd som faller, en fågel som lägger ägg, whatever? Finns det något tema i den? "Vår", "Höst", eller annan årstid? "Mystik", "Solnedgång"? Finns det någon ljudbild som dominerar? Fåglar? Vind? Fotsteg? Finns det dialog, berättarröst? ... Om du beskriver viktiga och utmärkande delar kan man säkert hitta en titel som passar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts