DivineLavinia Posted February 12, 2013 Share Posted February 12, 2013 Hej! Jag heter Viktor, för tillfället pluggar jag Music Production i London, där jag bland annat läser Music And Sound For Moving Image. Därför letar jag nu efter alla slags projekt där det kan behövas musik/ljuddesign. Hör gärna av er om ni är intresserade, vill höra något jag gjort tidigare eller vad som helst. Med Vänliga Hälsningar Viktor 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Hur länge gäller erbjudandet? Det är ju alltid gött att få något ljudlagt gratis men har inget projekt på g just nu... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DivineLavinia Posted February 14, 2013 Author Share Posted February 14, 2013 I stort sett hur länge som helst, alltid sugen på nya projekt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolt_jokern Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Najs! PM'a din mailadress så kan jag kontakta dig när jag har nåt nytt projekt på g! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2biasMotion Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Låter gött! Har alltid projekt igång och ljud är nog min svaga sida så behöver all hjälp jag kan få! :) Var kan man höra lite material från dig då? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
transistor_tom Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 Spännande. PMa gärna mail och lite tidigare verk. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts