AlexanderJansson Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Hej, mitt namn är Alexander. Jag håller på nu att starta upp mitt musikföretag med fokus på filmmusik/jinglar osv. Jag sitter i Skara för tillfället och producerar allt hemifrån. Här finns en kort demo samt olika erbjudanden. För större produktioner tar vi tillsammans fram ett förslag gällande musik och kostnad. Jag söker först och främst betalda jobb men är självklart öppen för gratisjobb, om det är ett roligt projekt! Så tveka aldrig att höra av dig! https://www.fiverr.com/share/k0dPW Hoppas vi hörs! Mvh Alexander Jansson alexander.janssonmusik@gmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghijohansson Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Är det rätt gissat att du enbart söker betalda uppdrag? I så fall föreslår jag att du skriver ut det tydligt. Gratisuppdrag är ju vanligt. Dessutom föreslår jag att du anger var i landet du finns. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexanderJansson Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 Okej, tack för tipsen!! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts