Jump to content

Konsten att mäta kuk.

Jonsson

Recommended Posts

Fridens liljor gott folk!

Ögnade som brukligt igenom forumet efter intressant stoff &

stötte då på en grälsjuk Freudian under ämnet:

-> Filmmanus -> Bra böcker som beskriver hur man skriver?

Det blir bra påhäng i "mätandet" & jag undrar nu om det finns

några forumlänkar med ÄNNU BÄTTRE kukmätning än denna???

Första pris i tävlingen är en tumstock...

MVH / Jonsson

PS.

jmalmstens presentation ligger bra till,

den har ju rätta glimten dessutom.

videoteknik>Red tråden. Kanske inte så mycket mätning men det onaneras ymligt och friskt (hela tråden luktar bordel)

Manus>the last soldier. Mycket bombul i fronten, men när väl gylfen går ner, 1cm lång och 0.5 cm bred. Hur man än sliter och drar blir det bara pankaka.

Eller vad var topic nu igen?

hmmm... Miss Emma... jadu... närmaste motsvarigheten vore väl brösten... men då måste man på nått vis jämföra dom med penis... vilket är lite svårt... Vilket bröstomfång motsvarar vilken penislängd? Och som Will Smith så finkänsligt nämnde om bröst...

"breasts are like asses, the bigger, the better... until a certain point, 'cause then it just becomes NASTY"

Och med film/video-utrustning är det ju som med kukar också... det är inte stoleken som räknas, utan hur man använder den...;)

Men... Vi är ju i grunden ett ganska tävlingsinriktat släkte, människor... så det hela är ju ganske naturligt ändå för att imponera på prospektiva livspartners. Som vilken annan påfågel som hellst... Roligt också att heterosexuella män ändå är så intresserade av andra mäns utrustning...:P

Så då vill jag bara avsluta inlägget med... Min dvd-samling är på 217 titlar... :p

Och med film/video-utrustning är det ju som med kukar också... det är inte stoleken som räknas, utan hur man använder den...;)

Så då vill jag bara avsluta inlägget med... Min dvd-samling är på 217 titlar... :p

För det första, det där påståendet är skitsnack. Åtminstonde har tjejer jag snackat med sagt det. Dom som säger så är antingen killar med liten, eller tjejer som har pojkvänner med liten.

Självklart finns det killar med små kukar som kan prestera bra, men då ska de vara duktiga med händer, tunga och veta hur man rör på höfterna t.ex. Men har du en stor kuk OCH är duktig med händer, tunga och är en mästare på att röra på höfterna så har du en stor fördel. Sen får den ju inte vara för stor heller.

Det är ju som att säga att det spelar ingen roll hur trång fittan är, utan vad hon gör med den.

Så då vill jag bara avsluta inlägget med... BILDER på min DVD-samling, (betydligt fler än 217 titlar) haha. ;)

Eller som man brukar säga... En del tycker om när det regnar in... en del tycker det inte alls är lika roligt;)... Många tycker att smala kvinnor är sexiga, en del föredrar berg som inte tar sig upp ur sängen... En del gillar gamla en del gillar ungar... en del gillar piss en del gillar bajs, och jag tycker att ingedera bör återvända till kroppens näringssystem utan en viss återförädling till kött eller grönsaker... Ingen har heller nämnt här om det betyder något att penisen är lång även om den är helt impotent... Om det är något som jag lärt mig av internet så är det att det finns ALLA sorters fetischism... Och hur obskyr din än må vara så finns det alltid någon annan i världen som delar din preferens... Vare sig ni gillar att ha sex i rå köttfärs och sedan äta den eller inte...

Förresten är det ju omöjligt för mig att bedömma vad alla kvinnor vill ha... då skulle nog min livssituation sett lite annorlunda ut;)

dessutom... lesbiska kvinnor? hur maximerar då dom sin sexuella njutning? Men vafan... varför säger man lesbiska "kvinnor" för den delen... finns det lesbiska män???;)

För det första, det där påståendet är skitsnack. Åtminstonde har tjejer jag snackat med sagt det. Dom som säger så är antingen killar med liten, eller tjejer som har pojkvänner med liten.

Självklart finns det killar med små kukar som kan prestera bra, men då ska de vara duktiga med händer, tunga och veta hur man rör på höfterna t.ex. Men har du en stor kuk OCH är duktig med händer, tunga och är en mästare på att röra på höfterna så har du en stor fördel. Sen får den ju inte vara för stor heller.

Det är ju som att säga att det spelar ingen roll hur trång fittan är, utan vad hon gör med den.

Så då vill jag bara avsluta inlägget med... BILDER på min DVD-samling, (betydligt fler än 217 titlar) haha. ;)

Haha... ok ok... I admit defeat... nu ska jag gå och hänga mig som den impotenta fåne jag är;)

Miss Emma:

Jag har utlovat en tumstock, så du får väl mäta djupet då...

Men locka fram en bra tråd, där mindervärdeskomplexen står

som spön i backen & maskeras av akademiska titlar eller hyllmetrar

med film, så skall jag utlova ett måttband till vinnare damklassen.

Nemo:

Duktigt mätt! Du har kvalificerat dig.

Team fagott:

Hittade ej din RED tråd under videoteknik

Miss Emma:

Jag har utlovat en tumstock, så du får väl mäta djupet då...

Men locka fram en bra tråd, där mindervärdeskomplexen står

som spön i backen & maskeras av akademiska titlar eller hyllmetrar

med film, så skall jag utlova ett måttband till vinnare damklassen.

Nemo:

Duktigt mätt! Du har kvalificerat dig.

Team fagott:

Hittade ej din RED tråd under videoteknik

Är väll någon som försökt dunka in den under filmteknik (ungefär som att pressentera sinn uppblåsbara barbara som flickvän)

Red? den ligger ju under Videokamera-forumet ;)

http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=11223

Haha... att mäta bröst genom djupet mellan dom får mig att tänka på the Aviator där Howard Hughes försöker fastställa att hans skådespelerskor inte alls hade så "framträdande bröst" jämfört med alla andra. Då gick hans medhjälpare runt bland närbilder på filmstjärnors bröst och mätte uringningen med måttband;)

Men om nu kameror är typ tekniska kukar. Gör det teater till en kuklös lesbisk form av historieberättande? Det här gör att teater hamnar i ett helt annat ljus för mig.

Rätt fascinerande.

Ett sätt att mäta om det här med kameror som kukar till det kvinnliga måttet på hur stort eller litet något är lär ju vara hur fullt med kunskap något är. Alltså, hur tight något är. Eller?

Men om nu kameror är typ tekniska kukar. Gör det teater till en kuklös lesbisk form av historieberättande? Det här gör att teater hamnar i ett helt annat ljus för mig.

Rätt fascinerande.

Ett sätt att mäta om det här med kameror som kukar till det kvinnliga måttet på hur stort eller litet något är lär ju vara hur fullt med kunskap något är. Alltså, hur tight något är. Eller?

Hmm... men hur är det då med filmad teater... som buskisar på tv... blir de då en slags fluktare som tycker om att titta på lesbisk kärleksakt?

och om då kameran är kuken... då borde ju mini35-adaptrar och extra mickar, större fältmonitorer, railsystem, matteboxar vara penisförlängarna... för det är hemskt vad stora kamerasystemen kan bli när man häktar på dom allt möjligt man ska bara för att få "bra" bild och ljud...

carbe... erotisk vet jag inte... det är lite fel känns det som... väldigt sexuellt orienterad är tråden iallafall... för meningen är ju inte att upphetsa bara påpeka;)

Nä nu ska jag dra mig tillbaka för kvällen och läsa in mig på de freudianska tankegångarna som yr omkring härinne;)

Miss Emma:

Såg för länge sedan en teaterupsättning där det fäktades hej vilt

med gigantiska dildosar, detta ackopanjerat av Fäskkvartetten (live).

Hur fascinerande blev ljuset nu då? ;)

Samtliga:

Nemos samling är svårslagen.

Jag hade tänkt plåta min vapensamling men insåg att alla

försök till hävdelse mot nemo skulla leda till förnedringens brant.

Inte ens en rostfri .44:a med 8 tums pipa räcker här. :´(

Skall vi unna denna filmkonnässör "tumstocken" ?

MVH / Jonsson