jmalmsten Postad 1 maj 2008 Postad 1 maj 2008 Så jävla skitfint väder... och jag måste sitta och skriva på C-Arbetet!:( 0 Citera
Max_H Postad 7 maj 2008 Postad 7 maj 2008 Min j*vla sk*t IBM laptop som bara stänger av sig hela tiden - PLOPP - tvärdör. Precis som om någon ryckt ur ström och batteri på en gång... /Max 0 Citera
EvilElvis Postad 11 maj 2008 Postad 11 maj 2008 Ytterligare en vän som gått hädan. :( Livet är skit ibland. 0 Citera
jmalmsten Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Här sitter man och ska arbeta i sedvanligt lugnt tempo på c-arbetet... också tänker vi... undrar om det kommit något nytt mail i student-portalen? Upp med eldräven, in på portalen och klicka på inboxen... 34 nya mail... hälften spam, andra hälften påminnelser om att alla i klassen ska skicka in C-arbetet kl 16... IGÅR! Satans helvetes jävla skit... fick tag i en lärare, övertalade henne att ge oss lite tidsfrist. Vi fick till kl 23:59 ikväll... men inte senare än så... GAH! tror vi har pumpat ur oss 20 sidor snart på strax över 10 timmar... Och vi har fortfarande Diskussioner och Sammanfattning kvar att skriva... Så råd till er ute där och ska till med C-arbete inom snar framtid... läs mailen... VARJE DAG! Det här blir inte ordbajs... det här är faanimig ord-kolera-diarré... Edit 00:09; Nu e man fan mör i skallen... lyckades förutse murphy och parera ett slag från honom också där i sista sekunderna också... GAH!!! nu ska här hjärnrensas... lite susumu hirasawa-musikvideos kanske? SEKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIII TARBIN!!! TARBIN!!! 0 Citera
auric Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 fått reda på efter ett halvår att min tjej redan hade hen kille. :( 0 Citera
Sommarkatze Postad 28 maj 2008 Postad 28 maj 2008 Alla dessa jävla studentskivor man måste gå på :S Visst kul för dom men jag känner fan inte studenten i fråga XD 0 Citera
Danell Postad 28 maj 2008 Postad 28 maj 2008 Skiiit! Vårat namn gick inte igenom företagsregistreringen. nu måste vi ringa upp och tjata på några Crazy River Picture Productions och få deras tillstånd att hete Crazy Pictures AB. Hur larvigt är inte det?!?!? Man blir aaaarg! 0 Citera
Christian van Caine Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 Om det redan finns nån som heter så, tycker du inte det är en bra idé att heta nåt annat? 0 Citera
jernby film Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 "aktiebolaget galna fotografier" kanske finns. Eller "dumkopf bilder AG" "galna flodens filmproduktions-gemenskap AB" /nils ps. skulle behöva ett speciellt forum till alla som ska bilda aktiebolag. (de flesta fåmansbolag) Tillverkningen av film skulle komma i andra hand. 0 Citera
Danell Postad 29 maj 2008 Postad 29 maj 2008 Om det redan finns nån som heter så, tycker du inte det är en bra idé att heta nåt annat? Visst kan man se det så. Men dels så är det ju inte så lätt att förväxla det ändå. Sen så verkar de så gott som lagt ner. 0 Citera
jmalmsten Postad 5 juni 2008 Postad 5 juni 2008 Ska köra första flytt-lasset i helgen... och vad händer? jo... man vaknar med huvudvärk och svettfrossa... Jävligt bra timing... jävligt bra...:( 0 Citera
Persson Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 Såhär såg det ut imorse när jag vaknade, och ser fortfarande ut så. http://img214.imageshack.us/img214/6778/vdergo7.th.jpg 0 Citera
_nemo_ Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 såhär Såg Det Ut Imorse När Jag Vaknade, Och Ser Fortfarande Ut Så. http://img214.imageshack.us/img214/6778/vdergo7.th.jpg Ouch! 0 Citera
Rabies Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 Såhär såg det ut imorse när jag vaknade, och ser fortfarande ut så. http://img214.imageshack.us/img214/6778/vdergo7.th.jpg Flytta ifrån sydpolen, de e varmare här i sverige 0 Citera
jernby film Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 Såhär såg det ut imorse när jag vaknade, och ser fortfarande ut så. http://img214.imageshack.us/img214/6778/vdergo7.th.jpg Gräsmattorna är vita i Kiruna, det vet vi. Beror inte på vädret utan på all överbliven mäsk som hälls ut. /nils 0 Citera
auric Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 fiskat med många av mina kompisar jag fiskade längst men var en av dom få som inte fick nåt! 0 Citera
Persson Postad 9 juni 2008 Postad 9 juni 2008 Ouch! Flytta ifrån sydpolen, de e varmare här i sverige Gräsmattorna är vita i Kiruna, det vet vi. Beror inte på vädret utan på all överbliven mäsk som hälls ut. /nils Hehe, jo man börjar ju fundera om det är i sverige man verkligen bor. Det sjuka är att bara för några dagar sen vare typ 29+ i skuggan. ne fyfan, jag är inte bitter. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2639643.ab 0 Citera
ODDNAME Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Dagens gnäll är att alla är så jävla gnälliga i denna tråden =( 0 Citera
Team_fagott Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Alla bajsnödiga trådstarter dom senaste dagarna ("vad har du för smak på din yoggi idag". "Villken färg är det på dina strumpor" osv osv) 0 Citera
Rogge Postad 25 juni 2008 Postad 25 juni 2008 Alla dessa djävla telefonväxlar: "- Välj ett av följande alternativ..." samt det som jag hatar mest, nämligen "- För att vi snabbare skall kunna hjälpa dig ber vi dig knappa in ditt kundnummer. Avsluta med fyrkant". Det som verkligen får mig galen är att när man väl kommer fram så frågar dom om jag har kundnumret... Snacka om förbannat puckade funktioner, som ingen av dom som svarar hajar hur man skall använda. Dvs, vad är vitsen när ingen ändå kan lyckas få fram det kundnummer man angivit? Det verkar som att bara för att det finns en funktion i växeln så skall dom använda den. När jag skulle beställa tid hos tandläkaren för ett tag sedan blev jag i telefonväxeln uppmanad att välja om jag ville boka tid eller avboka tid. Det hela är ju sjukt när man vet att det är samma person som svarar då dom bara har en linje in. Jag har provat att tex välja att avboka tid trots att jag skall boka och det är ingen som reagerar. Ytterligare ett bevis på hur meningslösa och tidskrävande dessa val är. Så, varför ha tusen olika val i en telefonväxel när man i dom allra flesta fall kommer fram till samma person när den som svarar ändå inte märker vad man valt? Varför inte bara komma fram på en gång och säga vad man vill? - Jag är skeptisk... 0 Citera
auric Postad 25 juni 2008 Postad 25 juni 2008 Alla dessa djävla telefonväxlar: "- Välj ett av följande alternativ..." samt det som jag hatar mest, nämligen "- För att vi snabbare skall kunna hjälpa dig ber vi dig knappa in ditt kundnummer. Avsluta med fyrkant". Det som verkligen får mig galen är att när man väl kommer fram så frågar dom om jag har kundnumret... Snacka om förbannat puckade funktioner, som ingen av dom som svarar hajar hur man skall använda. Dvs, vad är vitsen när ingen ändå kan lyckas få fram det kundnummer man angivit? Det verkar som att bara för att det finns en funktion i växeln så skall dom använda den. När jag skulle beställa tid hos tandläkaren för ett tag sedan blev jag i telefonväxeln uppmanad att välja om jag ville boka tid eller avboka tid. Det hela är ju sjukt när man vet att det är samma person som svarar då dom bara har en linje in. Jag har provat att tex välja att avboka tid trots att jag skall boka och det är ingen som reagerar. Ytterligare ett bevis på hur meningslösa och tidskrävande dessa val är. Så, varför ha tusen olika val i en telefonväxel när man i dom allra flesta fall kommer fram till samma person när den som svarar ändå inte märker vad man valt? Varför inte bara komma fram på en gång och säga vad man vill? - Jag är skeptisk... dom på telia etc. ska väl roa sig 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.