Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-)

Posted
Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-)

Irriterande att det inte finns å, ä eller ö där. :)

Ja, jag har öppnat paketen! I år blev det bara två saker som handlar om film, i o.s.v. Första saken är ett nytt, mycket bättre stativ vilket jag kan behöva. Den andra saken är bara ett 10-pack DVD-R skivor att bränna filmen på.

Posted

Ja, det var en ganska trevlig jul. Fick de filmer jag ville ha samt lite smått o gott (inklusive en T-shirt osm jag råkade lägga för nära ett tänt ljus. Ett ord: Lättantändligt)

Jaja, snart ska jag få ett par julklappar till... See ya

Posted
Jag fick boken 1001 filmer du måste se innan du dör. Det tänker jag göra :)

jon

Den fick jag också! Jag hade tänkt använda den som checklista. Börjar NU!

Posted

Disneyland ligger i Californien och Paris. Du är i fel land. När du besökte spökhuset, det talande huvudet i en glasburk, förklara sen hur det är gjort under specialeffekter. SKÄMT osido. God fortsättning på julen.

/nils