Pace Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Drick glögg, ät pepparkakor och julegröt och, framför allt, se en film. ;) Skål! 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 God jul! kom inte på nåt mer... :P 0 Citera
Christian van Caine Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Merry fuckin xmas and a zappy new year! Hohoho! :-) 0 Citera
Rogge Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 - God Jul och Gott Nytt År på er allihopa! :) 0 Citera
Ronnie Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 God Jul och Gott Nytt år! Må Tomte-Ninjan leverera många julklappar till er! 0 Citera
Lasse_laser Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 God jul ja, och ett gott nytt år ja. Gör inget jag inte skulle gjort 0 Citera
MovieMaker_87 Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Merry Chistmas! wohahahahahah Go´jul 0 Citera
jonkanon Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Jag fick boken 1001 filmer du måste se innan du dör. Det tänker jag göra :) God jul på er människor och era husdjur, jon 0 Citera
gorse Postad 24 december 2006 Postad 24 december 2006 Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-) 0 Citera
carbe Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-) Irriterande att det inte finns å, ä eller ö där. :) Ja, jag har öppnat paketen! I år blev det bara två saker som handlar om film, i o.s.v. Första saken är ett nytt, mycket bättre stativ vilket jag kan behöva. Den andra saken är bara ett 10-pack DVD-R skivor att bränna filmen på. 0 Citera
MovieMaker_87 Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Ja, det var en ganska trevlig jul. Fick de filmer jag ville ha samt lite smått o gott (inklusive en T-shirt osm jag råkade lägga för nära ett tänt ljus. Ett ord: Lättantändligt) Jaja, snart ska jag få ett par julklappar till... See ya 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Haha carbe, jag fick 25-pack! :birp God fortsättning allihopa! 0 Citera
Anhool Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Jag fick boken 1001 filmer du måste se innan du dör. Det tänker jag göra :) jon Den fick jag också! Jag hade tänkt använda den som checklista. Börjar NU! 0 Citera
carbe Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Haha carbe, jag fick 25-pack! :birp God fortsättning allihopa! Haha, typiskt! :) Då kan du ju bränna fler av mina filmer än vad jag kan :) 0 Citera
jernby film Postad 25 december 2006 Postad 25 december 2006 Har ni oppnat paketen annu? Jag vantar fortfaraden pa mina. Jag halsar fran Orlando FL, USA och konstaterar att vadret ar sopigt. Vaxlande molnighet, enstaka skurar och 81 grader varmt (F). Mao, det gar ingen nod pa mig. Endera dagen ar det Universial och MGM studios pa dagordningen. Igar var det Disneyland. Var garna avundsjuka. :-) Disneyland ligger i Californien och Paris. Du är i fel land. När du besökte spökhuset, det talande huvudet i en glasburk, förklara sen hur det är gjort under specialeffekter. SKÄMT osido. God fortsättning på julen. /nils 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.