Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
"Everywhere like such as".

Hysteriskt rolig, men samtidigt tycker jag synd om henne. Det måste ju ha gått en säkring där i rampljuset.

Och var får hon "South Africa" ifrån?! Måste ju ha menat "South America"?

ingen aning, men av nån anledning påminde hon mig om scenen i shrek 3 med pinocchio.

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Postad

Om någon mot förmodan missat denna - varsågod.

Visst, hypen var stor, men jag tycker det är en otroligt kul, genialisk och helt enkelt störtskön musikvideo. :D

Postad
Om någon mot förmodan missat denna - varsågod.

Visst, hypen var stor, men jag tycker det är en otroligt kul, genialisk och helt enkelt störtskön musikvideo. :D

Agree. :h Älskar när den hoppar igång helt oväntat på någon hemmafest och alla sitter och headbangar idiotiskt i nån minut.

Dagens bidrag:

Achmed the dead terrorist

Postad

Haha, nemo.. och jag som just börjat släppa Gunnar Ernblad och grabbarna på Ozon-media/Wendros också kommer du och påminner mig om vilken stor inverkan dom hade på oss som växte upp i 80talshyrvideons efterdyningar och tv3's barnprogram;)

Om ni någonsin undrat hur engrish låter:

TUDEE OI SELEBRETO AUA INDIPENDENSU DEE!!!!

YEAAAAAAAAHHHHH!!!!

• 2 veckor senare...
Postad

nu hoppas jag att jag inte kommer för sent med denna, faller under samma kategori som nysande pandan iochmed att den är kort och helkul och troligtvis redan uttjatad.... men jag hittade den nyss... tillsammans med videoklippet den togs ifrån.:p

I bring you... THE DRAMATIC CHIPMUNK! :o

och videon den togs från:

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...