Gå till innehåll

Das YouTube Tråd


Java ex Machina

Recommended Posts

hittade denna lilla goding... och efter att ha använt macintosh på skolan i 2 år för just videoredigering så kan jag inget annat göra än att hålla med;):

 

 

jag bara älskar hans jim carrey flippning i slutet... peka mot överheten och... "GHHH!!!!!!"

 

 

ah... macintosh... aldrig har jag haft så mycket problem som när jag ska använda denna styggelse... mitt egna lilla hatobjekt (jag är lika oresonlig som mac är mot mig;))

 

Men för alla andra som har haft problem med den "felfria" skapelsen så vill jag med detta bara säga: "skratta och var glad! du är inte ensam!" :)

 

Och för er som blir sura på mig för detta: Vill du diskutera mac vs pc så kan vi ta det på PM eller i en annan tråd... denna är till för allmänna youtubeinlägg... inte för ett bråk som aldrig kan ta slut (som alla dessa frågor tenderar att sluta med)

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Ber om ursäkt, men _nemo_ jag postade precis samma video tidigare i tråden. Hursomhelst, klippet är svinkul, men man behöver nog helst ha spelat spelet innan. Det roligaste är nästan att han med kameran varken skrattar eller tröstar killen (som lika gärna kan vara hans son eller bror, vilket gör det hela ännu roligare).

Länk till kommentar
Share on other sites

haha danskar är kung. väldigt lätta att prata med, det är bara att ge ifrån sej några läten och le så har man en kompis för livet sen

 

http://youtube.com/watch?v=G8ESk_8I5h4

här e en för alla som gillar att kolla på när vuxna män leker krig med sina polare framför kameran. har dom tänt på pipan för att få det att se ut som mynningsflammor eller är det bara en stor grilltändare?

Länk till kommentar
Share on other sites

haha danskar är kung. väldigt lätta att prata med, det är bara att ge ifrån sej några läten och le så har man en kompis för livet sen

här e en för alla som gillar att kolla på när vuxna män leker krig med sina polare framför kameran. har dom tänt på pipan för att få det att se ut som mynningsflammor eller är det bara en stor grilltändare?

Herregud så dålig action, borde belönas. Klart sevärd. Han drog inte fram knivarna alltså. Det borde han gjort och skurit av sej pulsådrerna, om jag fick bestämma ;)

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...