Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ge gärna kommentarer^^

Och ja jag vet att några är flopps:P

Jag kollade på Sagan om ringen, och den var faktiskt riktigt rolig på sina ställen.

Frodos reaktion när han frågat om vem aragorn är (axelryckning, sen "...Okej."), bilden när hobbitarna går på knäna för att se kortare ut, och Bilbos skrik efter ringen var skitkul.

Du borde beskära filmen till letterbox om det funkar med hur allting ligger i bild, och kanske klippa in några svepande landskapsbilder över kullar eller berg eller vad du kan hitta/göra själv. Se också om du kan färgkorrigera den att likna LotR-filmerna mer.

Det skulle nog förstärka parodikänslan och få det att se mindre amatörmässigt ut.

Och precision motion har rätt, det här förtjänar en egen tråd i Kolla min film-forumet.

Posted

Magnus Härenstam som Dirren var fenomenal: "Detta är skandal, var är min personal??" Ja, Svenska Sesam är nog ett av de bästa svenska TV-programmen någonsin.

Posted

Seriöst - är det här äkta?

Det KAN inte vara det va? Killarna kliver ju upp och springer därifrån.

Normalt skulle jag aldrig få för mig att posta nåt sånt här, men eftersom ingen verkar skadas...

Ser då äkta ut.

Posted

Normalt skulle jag aldrig få för mig att posta nåt sånt här, men eftersom ingen verkar skadas...

Ser du äkta ut.

Posted

Ser du äkta ut

Posted

Måste bara påpeka att snart... när som hellst... vilken sekunde som hellst. släpps Youtube fenomenet Ryan Vs Dorkman's uppföljare:

RYAN VS DORKMAN "!!!

Jag sitter här o väntar, men jäkla USA är ju flera timmar efter oss! Jag länkar så fort den kommer! Ni kommer häpna över vad två killar med lite AE kan göra!