Java ex Machina Posted March 2, 2007 Author Posted March 2, 2007 Bästa fanmade starwars :) Äh. Två ord: Troops. sen får man ju inte glömma den här heller: 0 Quote
leranimatör Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 Den är ju kul också: Galenskaparna After Shave 0 Quote
Pace Posted March 4, 2007 Posted March 4, 2007 Så här borde alla filmrecensenter vara... :) Haha! :e "We do it hard and sloppy the Johnny Gan way" :e 0 Quote
Java ex Machina Posted March 6, 2007 Author Posted March 6, 2007 Michael J. Fox var nyligen med i en reklamfilm för ett politiskt beslut om stamcellsforskning iom att han har parkinsons. Jag hittade mer info här. 0 Quote
jmalmsten Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 hehe... misheard lyrics är klassisk:P här är lite mer... Fishmaster av nightwish? Ryska nationalsången på svenska;) och när jag såg att det skulle vara Starzinger med udda text så kom jag å tänka på: Sagan om de Bannlysta! "SKRIIIK INTEE!!! ojdå..." "den e ju av sten ju! jag trodde den skulle vara av plast..." "sagan om flugan som inte kom hem" :e!!! "JAG... HAR... STRING!" finns massvis av avsnitt i den serien... kan inte hitta alla Och vad är mer fascinerande än nördar med för mycket tid on their hands? Eller, vem f*n behöver CGI, Michael Bay? Ochså vill jag bara visa denna... varför? lyssna noga 03:20 ;) där var veckans skörd av youtube-filmer från mig:D 0 Quote
Pace Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Jag gillar Pepsis reklamidéer stenhårt... Jag har även fått kommentarer om att föraren liknar mig både till utseende och körstil. :e 0 Quote
Fisheye Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Jag gillar Pepsis reklamidéer stenhårt... Jag har även fått kommentarer om att föraren liknar mig både till utseende och körstil. :e Skön reklam :) 0 Quote
jmalmsten Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 ok... måste lägga upp denna också... ingen för klenmagade dock: ;) ED malfunctions "Oh my god! He killed Kienney!!!" "YOU BASTARD!" :p Varför kom det aldrig en spinoff-serie om lilla Eddy? 0 Quote
lilla_farbrorn Posted March 21, 2007 Posted March 21, 2007 Struts åker skidor Baloo som moderat 0 Quote
Java ex Machina Posted March 22, 2007 Author Posted March 22, 2007 Den här var bara för bra. Nytolkning på den gamla "Who's on first"-sketchen... Originalet med Abbot & Costello. 0 Quote
_nemo_ Posted April 8, 2007 Posted April 8, 2007 Nåja, vissa saker är lite kul iaf =) Borsta tänderna! 0 Quote
Java ex Machina Posted April 8, 2007 Author Posted April 8, 2007 Nåja, vissa saker är lite kul iaf =) Borsta tänderna! Ha! och en sekund Underdog mitt i alltihop utan anledning :e 0 Quote
_nemo_ Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Barnholdt: Gillar den där. Den e grym. Den påminner lite om en annan film jag älskar. En kille som ligger på olika platser och spelar död. Den är också suverän! Här då: En lektion i hur du lyckas att bli extremt mobbad i skolan. 0 Quote
Creator Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 Utgår ifrån att ni har spelat det ''spel'' som killen spelar. Älskar denna. Det absolut roligaste jag någonsin sett på YouTube (eller Internet också för den delen). Enligt mig roligare än allt ni har tipsat om. Tillägnad er på forumet. Gammal och omtalad, men väldigt rolig ändå. 0 Quote
_nemo_ Posted April 12, 2007 Posted April 12, 2007 HAHAHA! Den blir roligare och roligare för varje gång du ser den. Den 96: e gången är roligast. 0 Quote
barnholdt Posted April 13, 2007 Posted April 13, 2007 Lite från mitt stora dokumentärfilms projekt "Mästaren från Helsingborg". Filmen handlar om D. Buxtehude som var organist i Helsingborg, Helsingør och Lübeck på senare delen av 1600 och början av 1700-talet. Vid lilla orgeln i Mariakyrkan, Helsingborg ser ni Mats Hultkvist (som varit till otrolig hjälp under inspelnigarna i Helsingborg och projektet i sin helhet). Filmen har jag jobbat på sedan sommaren 2006 och målet är att bli klar till sommaren 2007. Den spelas in i Sverige, Tyskland och Danmark helt med egna medel och ultra stram budget. Pallar inte lägga in denna under kolla min film (där måste man ju plocka fram en massa bilder osv) brukar ändå inte bli så mycket kommentarer ang mina filmer så det kan passa under YouTube för denna gången. 0 Quote
Recommended Posts