Gå till innehåll

Das YouTube Tråd


Java ex Machina

Recommended Posts

kalla mig sjuk... borderline-psykopat... eller bara blodtörstig idiot... Men jag kan fanimig inte få nog av slutstriden i nya Rambo... Har sett filmen på bio... har sett klippet på youtube fler gånger än jag troligtvis borde... men...

 

Den e så skön... Jag längtar till filmen kommer ut på DVD här i sega svea rike:e

 

Det är lite spoilervarning dock eftersom det ändå är slutstriden på en någorlunda ny film...

 

Länk till kommentar
Share on other sites

kalla mig sjuk... borderline-psykopat... eller bara blodtörstig idiot... Men jag kan fanimig inte få nog av slutstriden i nya Rambo... Har sett filmen på bio... har sett klippet på youtube fler gånger än jag troligtvis borde... men...

 

Den e så skön... Jag längtar till filmen kommer ut på DVD här i sega svea rike:e

Skön? Så här säger Stallone själv om den: "I just wanted to take the actual footage - which I have - and depict it or re-enact it exactly the way it is. So, it’s supposed to be disturbing. I want people to be upset and understand that unarmed people are living this every day. While you’re having your meal or going to an amusement park, there are other people in the world that are being torn to shreds and no one knows about it,”.

Trots det goda uppsåtet så kan jag ändå tycka att det märks för mycket att effektfolket har kul på sitt jobb...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

haha... den där 2001-orkestern var inte nådig den... men är det verkligen rätt orkester? enligt kommentarerna på youtube så är det inte Örebro... utan nånstans i Amerikat som den föreställningen skulle ha ägt rum.

 

Undrar vad Kubrick hade sagt?:p

 

Apropå att uttrycka åsikter...

 

Hade inte kunna sagt det bättre själv:birp

Länk till kommentar
Share on other sites

Av någon anledning fick spelutveklarna till detta spel för sig att vissa element inte var riktigt så orginellt som de först trodde.

 

 

Jag undrar var dom fått de tankarna ifrån?...;)

 

 

tydligen så ska dom nu istället tona ner influenserna så pass mycket att hela releasen tryckts tillbaka till sena 2009. Vilket jag tycker är riktigt synd och fy skam... tänk vad många spel dom kunde sälja på det där temat...

 

Men man måste ju också undra... om det inte var meningen som ett homage...? ehhh... hur tänkte dom då?

 

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...