_nemo_ Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 Sett Leo och Superbad. Köpt Once upon a time in the west. Gillade inte Leo, tänkte skriva lite mer om det i Leo-tråden, men det får bli imorgon. 0 Citera
EvilElvis Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 The Heartbreak Kid. Den var inte rolig. 0 Citera
Nicke_92 Postad 18 december 2007 Postad 18 december 2007 Senaste filmköpen: köpte idag Terminator 3 raise against the machines och From Hell. 0 Citera
Nicke_92 Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 Corpsebride och Monty pythons the meaning of life var de senaste filmer jag sett, corpsebride är grymt skön, särskilt skeletten, monty pythons the meaning of life, en kalssiker som alltid är lika rolig. 0 Citera
_nemo_ Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Jag såg en förhandsvisning av I am Legend. Will Smith är en grym skådis. Rätt skön stämning filmen igenom, rätt ointressant dock och slutet fucks it all up. 0 Citera
megawatti Postad 23 december 2007 Postad 23 december 2007 Jag såg en förhandsvisning av I am Legend. Will Smith är en grym skådis. Rätt skön stämning filmen igenom, rätt ointressant dock och slutet fucks it all up. håller med dig i spoilern. Grym film, rekomenderas! 0 Citera
Miss_Emma Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 Såg Arn på juldagen och jisses vad jag funderade på annat mest hela tiden. Dagen efter såg jag It's A Wonderful Life, jag tror att jag återigen hittade en kärlek inför film som jag glömt att jag har. Ska nog baskemig göra den till tradition. 0 Citera
Max_H Postad 27 december 2007 Postad 27 december 2007 Blade Runner - The Final Cut. Still rules... /Max 0 Citera
Najka Postad 28 december 2007 Postad 28 december 2007 Misery, Jeepers Creepers och sjätte sinnet. Tre måsten... 0 Citera
Simon W Postad 28 december 2007 Postad 28 december 2007 Napoleon Dynamite Äntligen! Efter att ha hört om den i goda ordalag här på Voodoo var jag tvungen att ta en kik... och den var ju kanon! Skönare loserkaraktärer får man leta efter! Riktigt skön stämning filmen igenom. Riktigt anti-allt, men samtidigt så fett rätt! 0 Citera
grillman Postad 1 januari 2008 Postad 1 januari 2008 såg 300 igår , känds dock inte som den var så där super bra , dock hade den sina stunder och jag gillade bild språket 0 Citera
Simon W Postad 2 januari 2008 Postad 2 januari 2008 The Fountain Jag är hänförd. Filmen är en resa olik alla andra, och jag ska definitivt ge mig ut igen snart. Måste uppleva detta igen - dels för att eventuellt upptäcka fler aspekter av storyn, och dels för att denna resa är målet, så vacker och sällsam. 0 Citera
Nicke_92 Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 Terminator 3 och Arn var de senaste jag såg. 0 Citera
Max_H Postad 3 januari 2008 Postad 3 januari 2008 "Wristcutters: A Love Story" Lät inte så upplyftande, men oj vad fel man kan ha. /Max 0 Citera
Miss_Emma Postad 5 januari 2008 Postad 5 januari 2008 Welcome to the Dollhouse, man bara väntar på att hon ska få det bättre. Men nej...inte då. 0 Citera
Shelly Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 Welcome to the Dollhouse, man bara väntar på att hon ska få det bättre. Men nej...inte då. Ah, en klassiker =) 0 Citera
EvilElvis Postad 7 januari 2008 Postad 7 januari 2008 No Country For Old Men - 5 tryckluftsskott av 5 Banlieu 13 - 3.5 parkourhopp av 5 0 Citera
jmalmsten Postad 8 januari 2008 Postad 8 januari 2008 Såg just What Dreams May Come på nått vänster efter att ha sett lite Oldboy och ett avsnitt av Twilight Zone (S3E23)... WDMC: så där härlig feel good som jag minns den. Plus att jag nu fått se hela filmen ända från starten. Mor min kanske skulle säga verklighetsfattig... jag skulle säga verklighetsbefriad... på ett sätt som bara Hollywoodrullar kan vara när dom väl försöker med något dom vet hur man gör;) OldBoy: Fortfarande störtskön:p TZ: var en lättare saga denna gången... The Last Rites of Jeff Myrtlebank... En man som bara vaknar upp ur kistan precis under begravningstalet. På äkta TZ-vis tror ingen att han är den han säger sig vara och slutet ger inget riktigt svar... Som sig bör... In the Twilight Zone.... ... DIDIDIDI DIDIDIDI (BOOOOOAAAM) DIDIDIDI DIDIDIDI (BOOOOOAAAM) DI DILILILIIIIIII RRRRRRRRRRUMP! :p Nästa avsnitt: To Serve Man... ska bli spännande... är ju tydligen en favorit bland fansen 0 Citera
jmalmsten Postad 13 januari 2008 Postad 13 januari 2008 Slö dag idag... suttit och tittat på: Beruseruku (berserk): Vol 2 och 3... Blodigt värre i en serie som luktar nästan 80tal i animationerna och bakgrundsteckningarna. Daft Punks Elektroma: ehhh ja... det var en upplevelse det... Nu blir det When Worlds Collide för att se lite gammal femtiotals-scifi... 0 Citera
alexzien Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Senaste DVDn jag köpte var Full Frys med Stefan och Krister. Älskar den serien! Och senaste filmen jag såg var Knocked up (På smällen). Var riktigt rolig :) 0 Citera
EvilElvis Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Anton Corbijns Control, om Ian Curtis. Sjukt bra. Får 4,5 torterade själar av 5. 0 Citera
Kranen Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Senaste filmen jag såg var "I Am Legend", rekommenderas!! 0 Citera
Simon W Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 Förtrollad (Enchanted) (på bio i lördags). Den var faktiskt ganska kul. Väldigt skoj idé. Amy Adams var utmärkt som "tecknad flicka a'la Disney". Fångade alla manér på pricken. Storyn var söt. Simpsons - the Movie (i soffan igår). Ja, man är ju en liten fan av Simpsons, och i långfilmsform funkar det fint. Storyn var lite ofokuserad då och då, men upphörde aldrig att vara skoj! Infallen tycks aldrig sina hos dessa manusförfattare. 0 Citera
Rabies Postad 15 januari 2008 Postad 15 januari 2008 En kärlekshistora - Totalt osammanhängande och inte nå vidare gripande men underbart att se bilder från ett varmt och somrigt 70-tal 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.