Danell Postad 19 april 2007 Postad 19 april 2007 Håller helt med!!! Nu börjar det hända saker. Jag tappa också hoppet lite under sesong 2, men nu har det helt klart lyft igen! Som sagt, så gott som bäst hittils! Faktiskt är jag lite sur över att jag börja se på LOST. Tänk om man inte hade gjort det och när serien är klar, köpt alla boxar och sett allt på raken! Vad underbart! När jag såg andra sesongen på raken på DVD var den så mycket bättre än på TV. Mycket bättre flyt. 0 Citera
Ivan Postad 21 april 2007 Postad 21 april 2007 Äntligen så blir det ett slut på serien. Lost blev för jobbigt att titta på efter seasong 2 så jag la ner de projektet. Om det ska bli 5 säsonger så köper jag nog dvd boxen sen och tittar igenom hela skiten på en helg eller liknande. Så jävla jobbigt att man bara för flera jävla frågor och knaptt några svar.. Vad fan gör ett morrande moln på ön? jag menar. Är manusförfattaren high on crack? Noooooooob, allt för lite människor förstår vad LOST egentligen är. Alla vill tydligen ha svar på alla frågor men det är inte poängen med LOST. Lost är ett spel och man måste gå ner i djupet för att förstå det. Det gäller att under varje avsnitt samla på sig ledtrådar, för ALLT och då menar jag ALLT i LOST har ett syfte o budskap allt från repliker till föremål. 0 Citera
Norbert Postad 21 april 2007 Postad 21 april 2007 Jag håller med Ivan lite här. Om jag får svar på precis alla frågor innan serien är slut så lämnar den inte kvar något intryck. Jag gillar när vissa saker lämnas åt fantasin så att man funderar lite på serien även efter att den är slut. Lost förtjänar ett värdigt slut där kanske inte allt förklaras, men att man kanske får något tillfredsställande avslut vad gäller karaktärerna. Jag får i alla fall intrycket av att serien fokuserar på karaktärernas liv. 0 Citera
Danell Postad 21 april 2007 Postad 21 april 2007 Noooooooob, allt för lite människor förstår vad LOST egentligen är. Alla vill tydligen ha svar på alla frågor men det är inte poängen med LOST. Lost är ett spel och man måste gå ner i djupet för att förstå det. Det gäller att under varje avsnitt samla på sig ledtrådar, för ALLT och då menar jag ALLT i LOST har ett syfte o budskap allt från repliker till föremål. Så jävla sant! 0 Citera
Norbert Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 De har visst planerat att avsluta serien år 2010. Stod i tidningen idag. 0 Citera
precision motion Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Får man fråga vilken tidning? Min piratklasskompisar påstår sig redan sätt slutet, men jag har fått dom att hålla tyst. Men om de ska avsluta den 2010 så lär väl inte slutet vara inspelat än... 0 Citera
jbergman Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Dina piratklasskompisar skojar bara med dig. Serien är inte slut än. /Jakob 0 Citera
Ivan Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 2010 jävligt nice, säsong 3 höll riktigt bra klass vi får bara se om slutet blir lika bra. Jag frågar samma sak som precision motion vart läste du denna information? 0 Citera
Bjoern Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 Jag läste det också, jag såg det i Metro. Troligtvis kommer de flesta tröttna om de nu verkligen ska hålla på till 2010 men jag fortsätter antagligen att kolla. Själv hade jag nog sett att serien slutade med den här tredje säsongen, Man ska sluta när man är på topp! Förövrigt så verkar de resterande avsnitten på säsongen vara riktigt bra... 0 Citera
Norbert Postad 9 maj 2007 Postad 9 maj 2007 http://www.tv4.se/noje/lost/artiklar/547642.html 0 Citera
Danell Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Varför säga att det är 3 sesonger på 16 avsnitt var när de andra sesongerna har varit på 24 avsnitt var? Om de nu ska sändas i streck? VÄnta nu.... ska de sända UTAN sesongsuppehåll?!?!? Fan va underbart det skulle va! Nu kommer det ju strax komma ett uppehåll över hela sommaren och SHIT vad dåligt jag kommer må! 0 Citera
Ivan Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 I Usa ska det inte vara något uppehåll, här i sverige vet jag inte. Jag kommer absolut inte tröttna på LOST ifall de håller samma klass som de gjorde denna säsong. Att sätta ett slutdatum tror jag kan göra LOST ännu bättre för nu kan de skriva klart alla manus och varje avsnitt kommer ha större innebörd. 0 Citera
Andreas C Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Nej nej, ni har missförstått det. Säsong 4, 5 och 6 kommer vara på 16 avsnitt var. Avsnitten i säsongerna kommer sändas utan uppehåll från januari till maj ungefär i USA. Sen blir det ett avbrott på runt 8 månader till nästa säsong. Senaste avsnittet "The Man Behind the Curtain" var sjukt bra by the way! 0 Citera
maxv Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 I början av säsong 3 blev jag fan lite lack tyckte inte att det hände nått alls. Men nu börjar det rulla igång och bli spännande igen. Men vafan 3 till säsonger vettefan, då får det fan bli riktigt bra för att man ska följa hela vägen ut. 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 MaxV: Tror ingen här som inte sett det avsnittet uppskattar ditt inlägg... Du borde lägga till S P O I L E R V A R N I N G. 0 Citera
Anhool Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Anhool :O Kättare vik hädan!!! Är jag inte välkommen i den här tråden? Jag vill bara sprida lite dåliga vibbar här, förlåt. Jag hittar ut själv. Edit: Rabies, de där du länkar till i din sig, det var otroligt roligt. 0 Citera
Ivan Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 I början av säsong 3 blev jag fan lite lack tyckte inte att det hände nått alls. Men nu börjar det rulla igång och bli spännande igen. Jag gillar fan avsnittet när S---- ------ ----- ------ (har inte sänds i sverige än). Men vafan 3 till säsonger vettefan, då får det fan bli riktigt bra för att man ska följa hela vägen ut. Hur dum får man vara??? jag har sätt avsnittet men kom igen tänk på andra här på forumet!!! 0 Citera
Rabies Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Anhool Jag har tagit fram krusifixet och vigvattnet nu o du mörkrets onda sändebud så jag kan skydda den heliga Graalen från ytterligare häxeri;) 0 Citera
maxv Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Hur dum får man vara??? jag har sätt avsnittet men kom igen tänk på andra här på forumet!!! Ohh, hårda ord från en sån som dej. Den där attityden håller inte. tror du inte jag vet att folk inte har sett det eller, det var kanske därför jag skrev så för att folk ska ha nått att se fram imot. Vem är egentligen dum? 0 Citera
precision motion Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 JO tackar så mycket max, håller med Ivan till fullo, kan du inte låta oss se avsnitten med dess underbara spännings uppbyggnad utan att folk ska hålla på att avslöja! 0 Citera
maxv Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Asså det här är anledningen till att jag har tröttnat lite på Voodoofilm. Det har verkligen ingenting med själva forumet att göra men alla människor har blivit så himla präktiga. Så fort man säger nått lite "vågat" så får man fem snubbar efter sig som nåra slags poliser som ska rätta en. Nån halvdryg snubbe som inte tänker sig för säger nått taskigt. Asså jag kommer antgligen få en massa skit för det här inlägget också men jag anser att det här är ett forum och på forum ska man säga vad man tycker. Så, sett igång och hacka ner på mej nu då :P 0 Citera
Anhool Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Asså det här är anledningen till att jag har tröttnat lite på Voodoofilm. Det har verkligen ingenting med själva forumet att göra men alla människor har blivit så himla präktiga. Så fort man säger nått lite "vågat" så får man fem snubbar efter sig som nåra slags poliser som ska rätta en. Nån halvdryg snubbe som inte tänker sig för säger nått taskigt. Asså jag kommer antgligen få en massa skit för det här inlägget också men jag anser att det här är ett forum och på forum ska man säga vad man tycker. Så, sett igång och hacka ner på mej nu då :P Präktiga? Det är allmänt hyfs som gäller här. Det är inte "vågat" att spoila en film eller serie, bara idiotiskt. 0 Citera
maxv Postad 10 maj 2007 Postad 10 maj 2007 Åhh, jag orkar inte ens snacka mer om det här. har tydligen blivit kallad idiotisk och dum av några obetydliga snubbar men jag ber om ursäkt! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.