dave Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 jaa.. inte för att det är någon film, men tycker ni inte att det är en bra serie? Själv tycker jag att det är en mycket proffesionell serie. Speciellt manuset. Dom lyckas göra det mer och mer spännande och hela tiden vändningar, men serien förstörs inte av det, utan blir bara bättre. Man nästan hatar programmet för att det är så spännande, men man vill ändå bara se mer, och mer. vad tycker ni ? 0 Citera
Broman Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Håller med dig. Dom lyckas bra med att få alla avsnitt spännande. :) 0 Citera
TheBrotherOfLight Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Har inte sett det, men det kan inte vara sämre än Commander in Chief. 0 Citera
Anhool Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Commander in Chief, var det någon mer än jag själv som först trodde att det var ett skämt när man såg reklamen för första gången med den "amerikanska" speakern? 0 Citera
final_cut Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Gillar inte Prison Break, mycket billig underhållning som nedvärderar åskådaren. Oz var åtminstånde nyskapande i sin nihilism. 0 Citera
tomasz1985 Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Jag tycker inte om prison break längre. Gillade avsnitt ett och två rätt så mycket och trean om jag inte minns fel men resten av avsnitten jag hittils sett har varit pinsamma. Som final cut säger är det billig underhållning som nedvärderar tittaren. 0 Citera
qwertyunion Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 ingenting kommer i närheten av lost... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 visst är lost bra och jag tittar på det. men fy fan vad det är seeegt! De fyller ut med resuméavsnitt och efter varje gång ställer man sig frågan, exakt vad fick man veta deta avsnitt som tillförde någonting till handlingen? 0 Citera
qwertyunion Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 mm det är sant. men när det väl händer någonting så är det fruktansvärt bra alltså! Ett av mina favoritavsnitt var "the 23rd Psalm" som visades för någon vecka sedan - avsnittet om Mr. Eko och hans liv. Hur många säsonger kommer det? 3 har jag hört talas om och ryktet går att det sista avsnittet eventuellt kommer vara en långfilm....men HUR KAN LOST SLUTA?! hur det än blir lär det inte vara bra...nu är det så invecklat så att det skulle inte funka att alla kom hem och allting blev bra igen.... 0 Citera
Ior Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Jag tycker tvärtom mot många här i tråden. Prison Break är riktigt bra och har fart (har sett alla avsnitt som hittills sänts i USA, 13 st?), medan Lost spårat ut sen en tid tillbaka och faktiskt är ganska tråkigt. Om knappt en månad börjar nya avsnitt sändas av PB (i USA) igen, det ska bli riktigt härligt efter ett uppehåll på över 3 månader. :) 0 Citera
damtralla Postad 23 februari 2006 Postad 23 februari 2006 Kan ju säga till er losttvivlare att det blir bättre! avsnitt 12-14 är aasspännande!! och det lär inte stanna där. Ska samla ork och börja kolla på prisonbreak... men jag tvivlar på att det är nå bra. 0 Citera
Spartacus Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 Lost är crap. Har jag fan sagt sedan dag 1. Likaså Prison break. 0 Citera
swempa Postad 24 februari 2006 Postad 24 februari 2006 Enligt mig så är Prison Break världens bästa serie! gillar den skarpt! 0 Citera
Kensai Postad 25 februari 2006 Postad 25 februari 2006 Prison Break har en skön kärna i hela rymningsplanen.. men hela den här.. konspirationen?! Wtf är det för trams? 0 Citera
jmalmsten Postad 25 februari 2006 Postad 25 februari 2006 onödig kommentar från mig: jag har hittils inte orkat pina mig igenom ett helt avsnitt av lost, prisonbreak har jag bara sett reklamen på... 0 Citera
Christian van Caine Postad 25 februari 2006 Postad 25 februari 2006 Jag gillar Prison Break, speciellt eftersom Stormare är med, men jag föredrar Oz. Den serien är fan inte frisk nånstans den! :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.