Jawo Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Skämtar du? Det låter ju asbra. Fan hellre en bättre spelupplevelse än något halvfärdigt och fullt med buggar. Jag kan vänta. Nja, beror på hur man ser det. Alla hade ju föredragit att dom hade hunnit göra klart spelet till den ursprungliga deadlinen. Men det är ju bättre att dom skjuter fram det om dom nu inte hinner, än att det blir dåligt. 0 Quote
00Bengtsson Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Skämtar du? Det låter ju asbra. Fan hellre en bättre spelupplevelse än något halvfärdigt och fullt med buggar. Jag kan vänta. Det har du helt rätt i men det förväntar man sig ju. Vill spela nu :( 0 Quote
barnholdt Posted August 4, 2007 Posted August 4, 2007 Wii ser ju stört skön ut. Tanken på att kunna soffsporta är näst in till underbar. Fäkta lite med armarna och känna sig nyttig i 20min :) 0 Quote
Andreas Sjoeberg Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Wii-Tanken är ju det som är underbart sen att det inte finns så bra utbud med spel än är ju tråkigt :/ 0 Quote
_nemo_ Posted December 23, 2007 Author Posted December 23, 2007 Wii-Tanken är ju det som är underbart sen att det inte finns så bra utbud med spel än är ju tråkigt :/ Äh det finns iaf några JÄVLIGT bra spel, så det är lugnt =) Zelda är nästintill perfekt Super mario Galaxy är ännu närmare perfektion Metroid är skitgrymt Resident Evil Umbrella Chronicles är riktigt jävla bra Sen kommer ju Okami till nästa år, det ni, det kommer att bli något speciellt. Har både wii och 360, wii är min favorit, helt klart. Man tenderar att trötta rätt snabbt på 360-spelen. 0 Quote
Nicke_92 Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Wii såklart! andraplatsare ps3, min kompis har 60gig-versionen :) och jag har såklart ett nästan ettårigt wii! :) 0 Quote
Anhool Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Xbox360 för mig då PS3an knappt har några intressanta spel. Wii är väl okej men även där finns det för få spel av intresse. Egentligen köpte jag bara xbox för att kunna ha något att spela på projektorn i coop med goda vänner. Gears of War, Halo 3... Fina coop-spel. Bryr mig inte så mycket om annan multiplayer. I slutändan är PC alltid bäst. 0 Quote
Recommended Posts