Gå till innehåll

XBOX 360, Nintendo Wii eller Playstation 3.


_nemo_

Recommended Posts

Skämtar du? Det låter ju asbra. Fan hellre en bättre spelupplevelse än något halvfärdigt och fullt med buggar. Jag kan vänta.

 

Nja, beror på hur man ser det. Alla hade ju föredragit att dom hade hunnit göra klart spelet till den ursprungliga deadlinen. Men det är ju bättre att dom skjuter fram det om dom nu inte hinner, än att det blir dåligt.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 månader senare...
Wii-Tanken är ju det som är underbart sen att det inte finns så bra utbud med spel än är ju tråkigt :/

 

Äh det finns iaf några JÄVLIGT bra spel, så det är lugnt =)

 

Zelda är nästintill perfekt

 

Super mario Galaxy är ännu närmare perfektion

 

Metroid är skitgrymt

 

Resident Evil Umbrella Chronicles är riktigt jävla bra

 

Sen kommer ju Okami till nästa år, det ni, det kommer att bli något speciellt.

 

Har både wii och 360, wii är min favorit, helt klart. Man tenderar att trötta rätt snabbt på 360-spelen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Xbox360 för mig då PS3an knappt har några intressanta spel. Wii är väl okej men även där finns det för få spel av intresse. Egentligen köpte jag bara xbox för att kunna ha något att spela på projektorn i coop med goda vänner. Gears of War, Halo 3... Fina coop-spel. Bryr mig inte så mycket om annan multiplayer. I slutändan är PC alltid bäst.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...