Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag såg just Bloodsport med Jean-Claude Van damme från 1988.

I en scen är det en tillbakablick på när han är ung, och jag tror att skådisen som spelar young Jean-claude är den ultimat sämsta skådisen nånsin. Inte nog med att han verkar helt retarded så är han även dubbad så att med sjukt ful brytning (kanske för att låta som Jean).

Kan nån tipsa om nån dålig skådespelarinsats, jag vill gärna se.

Postad

Tja det går ju alltid att tipsa om alla van Damme filmer, även om jag personligen alltid har avskytt Steven Seagal så mycket mer.

American Ninja har bland se sämsta fightscenrna i världshistorien (personlg åsikt) och Ed Wood, som allmänt ses som världens sämsta regissör brukar inte få fram de mesta av sina skådisar om man säger så (även om han lyckads få tillbaka den stora skådispelaren Béla Lugosi till vita duken efter ett herionmissbruk).

Postad

Kommer inte ihåg den unge killen i Bloodsport, var ju ett antal år sedan man såg den.

Annars ligger Olivier Gruner ganska högt upp i sämst "skådis" någonsin. Fast jag diggade Nemesis på den tiden det begav sig.

Postad

nepp, du har fel... den alltigenom sämsta skådisen genom tiderna är, men han har också en förkärlek till kampsport, allas vår Stefan Fiskmås... Jag vågar inte ens säga hans namn... jag skulle då befläcka min tunga av helvetets djupaste kassa karaktär...

Inte nog med att han är dålig, han lyckas alltid satsa på dom sämsta manusen han kan hitta...

Postad

Ja jag har sett american ninja 3, som sägs vara den sämsta av alla american ninja filmer. Den är sjukt rolig. Jag har hört att det finns en skräckfilm från 80-talet med Harald träutiger som är på engelska, men har inte lyckets hitta den..

Postad

[citat=jmalmsten]isånna fall måste ni kolla in Mats Helges ninja-filmer; Ninja Mission och Russian Ninja. Taskigare engelska har aldrig talats i sverige :3=[/citat] Har Mats Helge gjort Ninja Mission? Underbart.

Annars måste ju en film ha större värde som kalkon ju större filmen är. Hayden Christensen, emedan han skärper sig något i trean, är så plastig och tillgjord i Attack of the Clones att man baxnar. Var HITTAR man en sådan skådis? Varifrån får man idéen att sätta honom i en sådan miljonfilm?

Sedan sitter jag och vrider mig genom hela Livvakterna. Från början till slut låter folk som att de läser manus innantill. (Endast Samuel Fröler gör ett skapligt jobb.)

Postad

Vet någon nåt speciellt moment i nån film som är riktigt kasst, det värsta jag vet hittils måste vara Young Jean-Claude i Bloodsport, fast den är ju inte värsta storfilmen ändå...

Postad

Bloodsport & Kickboxer är stora favoritfilmer för mig, men mitt stora hatobjekt med stort ärke-H...är den där jävla Fiskmåsen.

Han suger tamejf*n värre än skökorna på Rosenlund, & varje gång nån av hans missfoster (vissa skulle kalla dom filmer) visas, måste jag hindra min TV från att deprimerat & med en känsla av besudlan, gå ut i köket & försöka begå hara-kiri med en ovanligt slö smörkniv.

Det är illa, det.

Postad

[citat=Pandan]Svenska Storm går upp snart, akta dig där för Eva Röse. Fy faaaan va dålig hon va![/citat]

Va? Jag som bara har hört gott om den här filmen, ska bli intressant att se.

Postad

[citat=pinto]daniel radkliff eller vad han nu heter... tycker jag inte är så bra i harry potter filmerna, stör mig på honom? har jag fel? vad tycker ni?[/citat]

Tycker inte någon av de tre huvudrollsinnehavarna i Harry Potter är bra, men speciellt stör jag mig på Emma Watson som spelar Hermione. Hon vill verkligen vara en bra skådis och spelar över så in i helvete.

Postad

Va du än må ha hört om svenska Storm så är det inget annat än den största svenska kalkonen på vääääldigt länge. Blandar varenda genre och stil i en exposion av prettoberättande och är totalt osammanhängande. Den är assnygg, välspelad förutom Eva Röse, bra allmänt klippt, snygga effekter... och har det absolut löjligaste och sämsta manuset jag nånsin varit med om vilket gör att hela filmen faller lika pladaskt som om Peter Jackson skulle hoppa från ett höghus. En ren katastrof.

Postad

[citat=Pandan]hela filmen faller lika pladaskt som om Peter Jackson skulle hoppa från ett höghus. En ren katastrof.[/citat]

Du vet väl att han väger runt 70 kg? ;)

(nej är inte ironisk)

Postad

[citat=Speero][citat=Pandan]hela filmen faller lika pladaskt som om Peter Jackson skulle hoppa från ett höghus. En ren katastrof.[/citat]

(nej är inte ironisk)[/citat]

Men så är han inte den längsta killen i stan heller. Sen så har han väl bantat?

Postad

[citat=T-kock][citat=Speero][citat=Pandan]hela filmen faller lika pladaskt som om Peter Jackson skulle hoppa från ett höghus. En ren katastrof.[/citat]

(nej är inte ironisk)[/citat]

Men så är han inte den längsta killen i stan heller. Sen så har han väl bantat?[/citat]

Japp, han är ganska smal nu.

Postad

Alla svenska filmer sedan 1970 och framåt, speciellt alla filmer med persbrant i.

Alla filmer som Moodyson någonsin spytt fram i sin så kallade regi.

Alla och jag menar ALLA de svenska kreativa visuella disiplinerna har ståt stilla sedan 1970, konst, foto och film. Vi har lyckats stå och stampa på samma jävla social realistiska punkt i nästan 35år.

Det finns mycket få vettiga svenska filmer.

Chris (som inte alls är bitter över svenska jantelagens effekt på kreativa sverige)

För övrig anser jag att man borde asfaltera över hela Trollhättan!

Postad

angående PJ's storlek, gå in på kongisking.net och titta på ppd'n dom har där, när jag såg dom första gången så trodde jag han hade blivit anorektiker... han är ju smal som en sticka nu jämfört med förut...

Postad

Såg House of Wax igår,

Sällan har jag sett ett så uselt agerande, helt i klass med fight filmer från 80-90 talet. Får nästan känslan att det stod i kontraktet att ingen fick agera bättre än paris hilton... Seriöst så kändes det som om det var någon i klass 5b som hade lite för mycket pengar.

/jon

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...