Rabies Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 http://www.xtremeskate.se/rabies/fight2.wmv Såhär går det för kloner som tror att dom är tuffa :D Mitt första seriösa försök i after effects. Hade lite problem med att maska eftersom att kameran inte hinner plocka med hela rörelsen men det blev hyfsat ändå tycker jag. Fråga: Om man ställer in slutaren på typ 1/1000 funkar det bättre då? hade den på 1/50 för att det va så mörkt 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 jag tycker det ser mycket realistiskt ut förutom att det känns lite konstigt när handen går över ena klonen, den kanske syns lite för väl mot hans svarta kropp, men inget man tänker på direkt. (Ja, över ansiktet och hans kropp) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted January 29, 2005 Author Share Posted January 29, 2005 Du menar när den går över ansiktet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Mycket imponerad!! Bra jobbat! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Skitläckert! Jag tycker sånt är kul. Hoppas du har planer på att lägga upp mer? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ash Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 har också gjort några sånna med en kompis och även en med min lillasyster. änvänder även den metoden för att få realistiska träffar i ansiktet med 2 olika personer 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Hej. är de ingen här som istället kan förklara om hur man klonar istället för å snacka skit hehe. vilket program behöver man för å göra som han gjorde i filmen å hur gör man. kan man ladda hem programmet? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhool Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat] orka. säg den istället 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat] orka. säg den istället[/citat] ... jag orkar inte ens kommentera det. Är det första gången någonsin dom du skriver på ett forum eller har du bara hängt på Fragbite innan? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 hehe. nä men jag är slapp av mej. vet ej vad sök funktionen ä för någe. men kan nån förklara hur man kan lägga upp sin egen film här på voodoo? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat] orka. säg den istället[/citat] Det är inte sant!!! Kolla den här tråden och följ länken som näms. http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=4465 Om du inte orkar, prova denna direkt. Läs särkillt kommentarerna... http://www.idg.se/ArticlePages/200502/07/20050207131934_CS/20050207131934_CS.dbp.asp?122222222222222333333333333330022222222222222233333333333333&nolimit=true 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat] orka. säg den istället[/citat] Usch, tycker att sånt betende är läskigt... Så du tycker att vi i stället ska sitta och förklara samma sak om och om igen? Den information du säker finns där om du letar! Och sen att släppa ur sig nått så respektlöst som. Orka. När folk ger en ett tips. Vet inte ens vad jag ska säga! Det går inte att lägga upp sina filmer på Voodoo-- man får lägga dem någon annanstans på nättet och sen länka. Men det orkar du antagligen inte! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=John][citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat] orka. säg den istället[/citat] Usch, tycker att sånt betende är läskigt... Så du tycker att vi i stället ska sitta och förklara samma sak om och om igen? Den information du säker finns där om du letar! Och sen att släppa ur sig nått så respektlöst som. Orka. När folk ger en ett tips. Vet inte ens vad jag ska säga! Det går inte att lägga upp sina filmer på Voodoo-- man får lägga dem någon annanstans på nättet och sen länka. Men det orkar du antagligen inte![/citat] Var inte så hård mot honom han är säkert bara tio år eller något ;) Var glad ät en morot och tanka Bf2 demot som kommer om någon timma :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Jo var nog aningens hård. Men jag är så trött på sånt betende. Men mitt betende var nog inte bättre så.. Ja vad säger man.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 lol jag är 14! men därför jag sa orka var för att jag skulle åka på fotbolls träning om 5 minuter. plus var de att jag inte visste va sök funktion var å vet ej de nu heller. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 [citat=John]Jo var nog aningens hård. Men jag är så trött på sånt betende. Men mitt betende var nog inte bättre så.. Ja vad säger man..[/citat] Vem är inte trött på sådana? jag var nära att skriva nåt liknande jag oxå. Dom borde hålla sig till Cs ;) Som svar på din fråga om att ladda upp filmer till Voodoo så får du lägga upp den på en internet server först. http://www.sprocket.se är ett bra gratis och svenskt ställe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 [citat=ymmit]lol jag är 14! men därför jag sa orka var för att jag skulle åka på fotbolls träning om 5 minuter. plus var de att jag inte visste va sök funktion var å vet ej de nu heller.[/citat] Det hade ju i och för sig gått mycket lättare och snabbare för dig att faktiskt söka. Det är nog jobbigare att skriva flera inlägg än att söka på det du vill hitta. Och om det nu är så att du inte vet vad sökfunktionen är (vilket låter konstigt), så kan du komma in på den genom att trycka på "Sök" uppe i det högra hörnet. När du kommer in där söker du helt enkelt på det du vill hitta. Jag tror inte så många får någon väldigt stor lust att hjälpa dig när du praktiskt taget säger "Orka! Gör jobbet åt mig!" ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Jawo][citat=John]Jo var nog aningens hård. Men jag är så trött på sånt betende. Men mitt betende var nog inte bättre så.. Ja vad säger man..[/citat] Vem är inte trött på sådana? jag var nära att skriva nåt liknande jag oxå. Dom borde hålla sig till Cs ;) Som svar på din fråga om att ladda upp filmer till Voodoo så får du lägga upp den på en internet server först. http://www.sprocket.se är ett bra gratis och svenskt ställe. Hej. jag försökte lägga upp min film på sprocket men när jag föskte med de så avbröts de och de stog att fr inte gick å att de kunde vara nåt fel på filmen. måste man göra nåt med filmen först då typ satt den blir i de formatet den måste? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 [citat=ymmit] Hej. jag försökte lägga upp min film på sprocket men när jag föskte med de så avbröts de och de stog att fr inte gick å att de kunde vara nåt fel på filmen. måste man göra nåt med filmen först då typ satt den blir i de formatet den måste?[/citat] Den måste vara i mpg format. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 å va innebär mpg format. hur som helst går de ej. nån som vet någon mer sida som man kan ladda upp filmer på som är gratis lr? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 konvertera till mpgformatet, då ska det funka http://www.dvdrhelp.com finns gratis program där för att göra det. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 konvertera till mpgformatet, då ska det funka http://www.dvdrhelp.com finns gratis program där för att göra det. Hej. vart klickar man vidare på sidan sen då. finns faan as mycke. ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted June 12, 2005 Share Posted June 12, 2005 "tools" i menyn till vänster 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
digitalaflaesk Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 ymmit borde inte sitta vid en dator. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts