Jump to content

Slår mej själv på käften

Rabies

Recommended Posts

http://www.xtremeskate.se/rabies/fight2.wmv

Såhär går det för kloner som tror att dom är tuffa :D Mitt första seriösa försök i after effects. Hade lite problem med att maska eftersom att kameran inte hinner plocka med hela rörelsen men det blev hyfsat ändå tycker jag.

Fråga: Om man ställer in slutaren på typ 1/1000 funkar det bättre då? hade den på 1/50 för att det va så mörkt

• 4 months later...

Hej. är de ingen här som istället kan förklara om hur man klonar istället för å snacka skit hehe. vilket program behöver man för å göra som han gjorde i filmen å hur gör man. kan man ladda hem programmet?

[citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat]

orka. säg den istället[/citat]

... jag orkar inte ens kommentera det. Är det första gången någonsin dom du skriver på ett forum eller har du bara hängt på Fragbite innan?

[citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat]

Det är inte sant!!! Kolla den här tråden och följ länken som näms.

http://www.voodoofilm.org/forum/showthread.php?t=4465

Om du inte orkar, prova denna direkt. Läs särkillt kommentarerna...

http://www.idg.se/ArticlePages/200502/07/20050207131934_CS/20050207131934_CS.dbp.asp?122222222222222333333333333330022222222222222233333333333333&nolimit=true

Usch, tycker att sånt betende är läskigt... Så du tycker att vi i stället ska sitta och förklara samma sak om och om igen? Den information du säker finns där om du letar!

Och sen att släppa ur sig nått så respektlöst som. Orka. När folk ger en ett tips. Vet inte ens vad jag ska säga!

Det går inte att lägga upp sina filmer på Voodoo-- man får lägga dem någon annanstans på nättet och sen länka. Men det orkar du antagligen inte!

[citat=John][citat=ymmit][citat=Anhool]pssst...sökfunktionen; ett hett tips brought to you by mig[/citat]

Usch, tycker att sånt betende är läskigt... Så du tycker att vi i stället ska sitta och förklara samma sak om och om igen? Den information du säker finns där om du letar!

Och sen att släppa ur sig nått så respektlöst som. Orka. När folk ger en ett tips. Vet inte ens vad jag ska säga!

Det går inte att lägga upp sina filmer på Voodoo-- man får lägga dem någon annanstans på nättet och sen länka. Men det orkar du antagligen inte![/citat]

Var inte så hård mot honom han är säkert bara tio år eller något ;)

Var glad ät en morot och tanka Bf2 demot som kommer om någon timma :D

[citat=John]Jo var nog aningens hård. Men jag är så trött på sånt betende. Men mitt betende var nog inte bättre så.. Ja vad säger man..[/citat]

Vem är inte trött på sådana? jag var nära att skriva nåt liknande jag oxå.

Dom borde hålla sig till Cs ;)

Som svar på din fråga om att ladda upp filmer till Voodoo så får du lägga upp den på en internet server först. http://www.sprocket.se är ett bra gratis och svenskt ställe.

[citat=ymmit]lol jag är 14! men därför jag sa orka var för att jag skulle åka på fotbolls träning om 5 minuter. plus var de att jag inte visste va sök funktion var å vet ej de nu heller.[/citat]

Det hade ju i och för sig gått mycket lättare och snabbare för dig att faktiskt söka. Det är nog jobbigare att skriva flera inlägg än att söka på det du vill hitta. Och om det nu är så att du inte vet vad sökfunktionen är (vilket låter konstigt), så kan du komma in på den genom att trycka på "Sök" uppe i det högra hörnet. När du kommer in där söker du helt enkelt på det du vill hitta.

Jag tror inte så många får någon väldigt stor lust att hjälpa dig när du praktiskt taget säger "Orka! Gör jobbet åt mig!" ;)

Jawo][citat=John]Jo var nog aningens hård. Men jag är så trött på sånt betende. Men mitt betende var nog inte bättre så.. Ja vad säger man..[/citat]

Vem är inte trött på sådana? jag var nära att skriva nåt liknande jag oxå.

Dom borde hålla sig till Cs ;)

Som svar på din fråga om att ladda upp filmer till Voodoo så får du lägga upp den på en internet server först. http://www.sprocket.se är ett bra gratis och svenskt ställe.

Hej. jag försökte lägga upp min film på sprocket men när jag föskte med de så avbröts de och de stog att fr inte gick å att de kunde vara nåt fel på filmen. måste man göra nåt med filmen först då typ satt den blir i de formatet den måste?

[citat=ymmit]

Hej. jag försökte lägga upp min film på sprocket men när jag föskte med de så avbröts de och de stog att fr inte gick å att de kunde vara nåt fel på filmen. måste man göra nåt med filmen först då typ satt den blir i de formatet den måste?[/citat]

Den måste vara i mpg format.