Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vad fasen ska man med en akustisk gitarr till annat än att plinka kumbaya och sommaren är kort?

Med en videokamera kan man ju spara massa material till omvärlden, så att alla vet att man måste ner i luckan och knappa in koden var och varannan timme så att inte världen går under...

Jag skulle kunna få mental ro med guran. Sen också skriva bra grejer antagligen. Snacka om inspiration.

Videokamera??? Det låter som en dålig idé eftersom apparaten behöver el. Hur långt räcker ett batteri?

Postad
Jag skulle kunna få mental ro med guran. Sen också skriva bra grejer antagligen. Snacka om inspiration.

Videokamera??? Det låter som en dålig idé eftersom apparaten behöver el. Hur långt räcker ett batteri?

äh, mental ro... börja på yoga...

och el? pfffft.... jag kan bygga en hamsterhjul som driver kameran. kasta in en leguan och sen har man oändligt mycket energi.

Postad

AnderssonMusic. Jag förstår PRECIS på vilket sätt en gitarr tar död på leda, håller en sansad, och ger frid. Har själv tre gitarrer. Dom har hjälpt, och hjälper mig, ibland när man vill skingra tankarna... Och det är dessutom förbannat kul! :)

Postad
Ja! Att ingen kom på det tidigare om man inte får ta med riktiga MacGyver så kan man ju ta med den kompleta DVD-boxen där finns ju alla svar.

Bara men har med sig en fik-kniv

Glömmer alla att det inte finns el (i regel) på en öde ö. Visst du kan ha en batteridrivenspelare. Men den räcker inte så länge.

Bättre hade väl varit att göra en kollektion av alla hans lösningar och lagra detta i en pärm.

Sen kan du inte ta med dig en fickkniv + dvdboxen. Det är två saker (minst).

Postad
Glömmer alla att det inte finns el (i regel) på en öde ö. Visst du kan ha en batteridrivenspelare. Men den räcker inte så länge.

Bättre hade väl varit att göra en kollektion av alla hans lösningar och lagra detta i en pärm.

Sen kan du inte ta med dig en fickkniv + dvdboxen. Det är två saker (minst).

Det kanske finns nån schweizisk utgåva där man kan fälla ut en kniv ur boxen?

Postad

mat för annars skulle man ju dö, fast om man väljer flygplan,båt och helikopter så sticker man väll så det är väll bästa valet.

Men jag väljer Bil för att vara anorlunda, får nog lite problem att köra hem igenom havet men det går nog

Postad

Nu när ni har kommit dit igen så får jag väl lov att citera Java ex Machinas inlägg.

http://www.cnn.com/SPECIALS/2002/coming.attractions/interactive/starwars/han.jpg'

Yeah but who's gonna fly it, kid? You?

Postad

Var går gränsen för en sak?

"Välkommen till Expedition Robinson, vad har du tagit med dig som personlig sak? jo, ett badrum" Hahaha

jag tar nog med mig ett fiskespö eller ett nät eller liknande, så att jag överlever längre än ett par dagar.

Postad

Manschetten är ju rätt användbar att ta med. Jag menar. man kan ha den till så olika saker som möjligt.

Annars skulle ju inte en kompis sitta fel heller

eller vänta! oändligt många fedex paket!

Postad
Manschetten är ju rätt användbar att ta med. Jag menar. man kan ha den till så olika saker som möjligt.

http://www.fvza.org/images/machete.jpg

Machete

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/e/e3/180px-Cuff-link.JPG

Manschett

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...