Insaniac Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Har kommit på en sjukt bra idé med alla ingredienser för att göra en grymt zombiefilm med min vän, men ingen av oss har energi att få ner det på papper... 0 Citera
Team_fagott Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Trådstarter med rubriken "Hjälp" 0 Citera
Shelly Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Har kommit på en sjukt bra idé med alla ingredienser för att göra en grymt zombiefilm med min vän, men ingen av oss har energi att få ner det på papper... Vill inte låta som en bitch men jag gör det ändå. Om det är en sjukt bra idé med alla ingredienser till en grym film så hade ni genast fått energin. Se så, bara att sätta sig vid skrivbordet och sätta igång, zombiefilmer kan man inte få för mycket av. 0 Citera
Norbert Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Att få ner saker på papper är en egenskap som inte är alla förunnad, tyvärr. Sätt en deadline så blir det gjort. Bara för att vara on topic så kan jag gnälla lite med. Måste storyboarda en 30 sek karaktärsdriven animation till i övermorgon, och dessutom snyggt och prydligt. Har inte börjat. 0 Citera
HamGamgi Postad 16 november 2009 Postad 16 november 2009 Har för lite tid med mina barn. Varför slukar alltid tv-jobb så mycket tid? Snart blir det dock pappaledighet, längtar. 0 Citera
Max_H Postad 17 november 2009 Postad 17 november 2009 Norge = dyrt. En öl på hotellet kostar 92 spänn. Mot mina principer... //M 0 Citera
premierepro Postad 17 november 2009 Postad 17 november 2009 Hemkunskapsomprov... gaaah. Jag bryr mig inte om några vitaminer och hur man sjudar! :( 0 Citera
Max_H Postad 17 november 2009 Postad 17 november 2009 Jag vill ha en tidsmaskin - så jag kan åka tillbaka till inspelningsdagen och höja slutartiden - mina trackingmarkers är inte fyrkanter. Dom är streck... //Max 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 18 november 2009 Postad 18 november 2009 Arbetslös. Gå på dagliga möten 9-16 i flera veckor... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 18 november 2009 Postad 18 november 2009 Jag vill ha en tidsmaskin - så jag kan åka tillbaka till inspelningsdagen och höja slutartiden - mina trackingmarkers är inte fyrkanter. Dom är streck... //Max Haha, sitter med exakt samma problem. Filmat på 16mm så inge kul att göra om trots väldigt kort och enkel tagning.. 0 Citera
premierepro Postad 18 november 2009 Postad 18 november 2009 Svinsprutan! Ussch. Det gör ont när man får en nål i sig, det gör ont en vecka efter, man får feber och man orkar inte lyfta når med armen! :) 0 Citera
Team_fagott Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Då slipper du ju anstränga dig? ;) 0 Citera
premierepro Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Ja om man tänker positivt! (: Men så här dagen efter så har jag feber, ont i kroppen och allmänt död! Men skolan slippar man ju! :) Hehe 0 Citera
Shelly Postad 23 november 2009 Postad 23 november 2009 Skatteverkets hemsida + telefon. Känner för att kasta mig framför ett tåg. 0 Citera
JohanP Postad 24 november 2009 Postad 24 november 2009 Har ont i ögonen:S särskrivningar var man än tittar. 0 Citera
Insaniac Postad 28 november 2009 Postad 28 november 2009 Skatteverkets hemsida + telefon. Känner för att kasta mig framför ett tåg. Förstår känslan. Min tur då... Min lillebror är idiot... han har just kommit på att om man står i en dusch i omklädningsrummet och tittar ner mot golvet och då de hårdaste dusch-strålarna slår mot örat så hörs det som att när man är inne i ett tält när det regnar. Asså... vad fan, min lillebror är sverigest mest talangfulla kille inom en viss idrott, men fan, när han skapades så glömde vår Skapare att sätta i en hjärna i honom... 0 Citera
Shelly Postad 28 november 2009 Postad 28 november 2009 Förstår känslan. Min tur då... Min lillebror är idiot... han har just kommit på att om man står i en dusch i omklädningsrummet och tittar ner mot golvet och då de hårdaste dusch-strålarna slår mot örat så hörs det som att när man är inne i ett tält när det regnar. Asså... vad fan, min lillebror är sverigest mest talangfulla kille inom en viss idrott, men fan, när han skapades så glömde vår Skapare att sätta i en hjärna i honom... http://cdn.buzznet.com/assets/imgx/1/6/8/6/9/2/1/orig-1686921.jpg 0 Citera
Shelly Postad 4 december 2009 Postad 4 december 2009 Man köper "Den Onde Den Gode Den Fule" på DVD och sedan visar det sig att det är en med tillagda nya scener som man inte kan välja bort... suck... Vill ju se originalet, så som det ska vara. Varför skriver om inte det på så att man vet, hade aldrig köpt den om jag visst det. 0 Citera
Max_H Postad 5 december 2009 Postad 5 december 2009 Stockholm > San francisco > 1 inställt + 2 trasiga plan = nytt rekord på 24 timmar. Nästa gång ska jag ro över pölen... /Max 0 Citera
Shelly Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Vad jag har gnällt sista tiden... Idag så mumsade jag lösgodis och helt plötsligt så var det inte bara godis jag mumsade på utan en bit plast! Den var inte i påsen utan inuti godisen, ew! 0 Citera
Team_fagott Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Vad jag har gnällt sista tiden... Idag så mumsade jag lösgodis och helt plötsligt så var det inte bara godis jag mumsade på utan en bit plast! Den var inte i påsen utan inuti godisen, ew! Skicka in den med kvitto så får du en fin kompensation 0 Citera
WingDing Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Upp 3.30 för nytt arbetspass jobbat nio dagar utan vila och fyra till väntar, inte nice. 0 Citera
Shelly Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Skicka in den med kvitto så får du en fin kompensation Jag funderar på det men saken är den att jag väldigt sällan äter godis. Tänkte, "nej, inget godis, inget godis, okay. Men bara en." Så om jag får en massa gratis godis kommer jag käka upp det. Kan ju alltid ge bort det i julklapp. To be continued... 0 Citera
beta75 Postad 7 december 2009 Postad 7 december 2009 Reklam för julskivor, samma skivor som förra året, och året innan. Kaskadkräks i varje reklampaus. /KN 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.