Nicke_92 Postad 6 januari 2009 Postad 6 januari 2009 (Saxat från annan tråd.) Förlåt, men det heter ju "de" (eller "dom")! Inte "dem", för tusan. Man får ju eksem och feberfrossa för mindre! Waaaahhh... Hmm...joo, jag tänkte också på det ;) 0 Citera
Team_fagott Postad 6 januari 2009 Postad 6 januari 2009 det är fan blizzardstorm from fucking hell och jag måste gå till tvättstugan och hämta tvätt som väger som tre mindre kärnreaktorer. Tyck synd om mig då för fan! 0 Citera
Nicke_92 Postad 6 januari 2009 Postad 6 januari 2009 det är fan blizzardstorm from fucking hell och jag måste gå till tvättstugan och hämta tvätt som väger som tre mindre kärnreaktorer. Tyck synd om mig då för fan! Jodå, låter inget vidare, har 38.2 graders feber själv, tyck synd om mig också ;) 0 Citera
Simon W Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Lysröret i badrummet tar ibland typ trettio sekunder på sig innan det blinkar igång. Med andra ord brukar jag nästan hinna hela toastolsproceduren innan jag kan se vad jag gör. Hittills har jag varken kissat i kattens låda eller skitit i tvättstället... Dags att byta glimtändare kanske. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Jag har sån jäkla misshandlad dygnsrytm, vaknar 12 på dagen, jobbar 1 timme, sen frukost och så nu är man hungrig och måste äta "lunch". Sen blir det middag vid 12 i natt och så somnar man inte förrän 4. Förra veckan såg jag inte dagsljus på 4 dagar, it's fucking me up!! 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Jag har sån jäkla misshandlad dygnsrytm, vaknar 12 på dagen, jobbar 1 timme, sen frukost och så nu är man hungrig och måste äta "lunch". Sen blir det middag vid 12 i natt och så somnar man inte förrän 4. Förra veckan såg jag inte dagsljus på 4 dagar, it's fucking me up!! Känner igen mig fullständigt. 0 Citera
premierepro Postad 7 januari 2009 Postad 7 januari 2009 Skola imorgon, och kommer säkert somna sent ikväll och försova mig. 0 Citera
Max_H Postad 1 februari 2009 Postad 1 februari 2009 Min nya fina Macbook Pro brinner... Två program öppna "tuggande" (After Effects och Mocha Trackern) och datorn når enkelt minst 95+ grader. Och fläktarna parkerar på under 2000rpm (tur man hittade en app som kan styra dom manuellt). Får åka till cykelverkstan med den... /Max 0 Citera
beta75 Postad 1 februari 2009 Postad 1 februari 2009 Faan jag vann inte något i voodoo film awards. Har inte varit snäll nog... /KN 0 Citera
Lump Postad 2 februari 2009 Postad 2 februari 2009 Hatar när man råkar dra musen över den förbannade reklam-annonsen för silence spray!! 0 Citera
kvällensdebatt Postad 2 februari 2009 Postad 2 februari 2009 Hatar när man råkar dra musen över den förbannade reklam-annonsen för silence spray!! åå dra åt fan ! håller med dig! ush suh... går ifrån datorn nästan när jag får upp reklamen 0 Citera
auricauric Postad 2 februari 2009 Postad 2 februari 2009 Hatar när man råkar dra musen över den förbannade reklam-annonsen för silence spray!! samma här + ojar mig över att min eng lärare skickar en IG VARNING UTAN ATT FÖRVARNA fast det står att jag är förvarnad 0 Citera
Insaniac Postad 3 februari 2009 Postad 3 februari 2009 Hatar när man råkar dra musen över den förbannade reklam-annonsen för silence spray!! Håller med totallt. Speciellt när man har högtalarna på max och dunkar högt. sen när musiken är pausad o man är inne på forumet och råkar dra musen över reklamen så lovar jag att man hoppar högt i taket:-D 0 Citera
Nicke_92 Postad 7 februari 2009 Postad 7 februari 2009 Dagens Gnäll: måste skärpa mig, måste vara mer på voodoofilm, och att den kortvariga vänskapen mellan mig och en amerikan splittades upp idag totalt...:( 0 Citera
premierepro Postad 8 februari 2009 Postad 8 februari 2009 Söndag imorgon, det kanske är en ledig dag men det är inte en ledig dag efter det! x) 0 Citera
Sommarkatze Postad 9 februari 2009 Postad 9 februari 2009 Min tjej gjorde slut idag efter en månad av dissningen, vart först i onsdags jag fick reda på att problemet var att hon vart osäker på sin kärlek till mig.. Liksom hurraj hur ska jag kunna rädda detta nurå? Jaa .. Måndagar är alltid fina.. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Dumma föroreningar. Äckliga roommates som envisas med att röka inne så ens kläder luktar svettig gravplundrare. 0 Citera
MovieMoe87 Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Jag är på jobbet med en kollega som inte vill prata, jag försöker starta konversationer men det går inte. Pinsamt tyst nu bara. Panik snart. Tips på vad jag kan göra skulle uppskattas. 0 Citera
Team_fagott Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Jag är på jobbet med en kollega som inte vill prata, jag försöker starta konversationer men det går inte. Pinsamt tyst nu bara. Panik snart. Tips på vad jag kan göra skulle uppskattas. stressaa inte honom/henne ha tålamod. Alla tar olika tid att öppna sig. han/hon märker om du försöker pressa fram det villket gör henne/honom ännu blygare 0 Citera
MovieMoe87 Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 Hmm, jag har arbetat med henne snart 3 månader i olika 12 timmars pass. Hon glor dock väldigt mycket, har funderat på att glo tillbaka och se vem som kan stirra längst, väldigt väldigt bisar situation. 0 Citera
beta75 Postad 10 februari 2009 Postad 10 februari 2009 sminka dig som en clown nästa dag på jobbet. Det bryter nog isen. 0 Citera
MovieMaker Postad 12 februari 2009 Postad 12 februari 2009 Dumma människrokropp - alla ben, former och uttryck - behövs verkligen allt.. suck.. Kommer aldrig bli klar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.