Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

En mer lyckad komedi har jag inte sett här sen.................................................................................. Jag tror faktiskt aldrig jag sett en mer lyckad komedifilm här.

Skrattade faktiskt ett par gånger :p

G- kan jag förstå om det var menat att det skulle vara seriöst :D

Postad

Brukar va stelbent & lysa igenom ganska klart när det görs film på den här nivån. Jag skippar kommentarer om filmen & säger att Fransisco José gör riktigt bra ifrån sig. Släpp inte tankarna på att bli en skådis med utbildning. Hoppas man får höra/se mer om dig framöver...=)

Postad

Kul att se hur ni yngre tänker när ni gör film. Vad sa dom i skolan? Själva filmningen och ljudet kommer i skymundan när det gäller er fantasi att göra figurer. Det är ett amatörigt MÄSTERVERK.

Du kan/får göra satir av allt ;)

/nils

• 1 månad senare...
Postad

det som skulle kunna förbättras är väl den vita pappersmustachen och blodeffekterna... sen var det lite roligt att hitlar var färgad... men ändå riktigt rolig film hahahaha bra jobbat :P

• 3 månader senare...
Postad

hahaha! fan va härligt konstig den va! många roliga fraser ja kommer ha i huvet nu.. "aah, vanlig gaskammare" =).. lite bisarr på något sätt, men man förstår ju att den ändå är gjord med ironi och på skoj så de blir tummen upp. ser fram emot en liknande film om kalla kriget eller kanske Bush och iraksituationen som pågår nu...

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...