Gå till innehåll

Das YouTube Tråd


Java ex Machina

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...

hehe... misheard lyrics är klassisk:P här är lite mer...

 

Fishmaster av nightwish?

 

Ryska nationalsången på svenska;)

 

och när jag såg att det skulle vara Starzinger med udda text så kom jag å tänka på:

 

Sagan om de Bannlysta!

"SKRIIIK INTEE!!! ojdå..."

"den e ju av sten ju! jag trodde den skulle vara av plast..."

 

"sagan om flugan som inte kom hem" :e!!!

"JAG... HAR... STRING!"

 

finns massvis av avsnitt i den serien... kan inte hitta alla

 

Och vad är mer fascinerande än nördar med för mycket tid on their hands? Eller, vem f*n behöver CGI, Michael Bay?

 

Ochså vill jag bara visa denna... varför? lyssna noga 03:20 ;)

 

där var veckans skörd av youtube-filmer från mig:D

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Barnholdt: Gillar den där. Den e grym. Den påminner lite om en annan film jag älskar. En kille som ligger på olika platser och spelar död. Den är också suverän!

 

Här då: En lektion i hur du lyckas att bli extremt mobbad i skolan.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

 

Utgår ifrån att ni har spelat det ''spel'' som killen spelar.

 

 

Älskar denna. Det absolut roligaste jag någonsin sett på YouTube (eller Internet också för den delen). Enligt mig roligare än allt ni har tipsat om.

 

 

Tillägnad er på forumet.

 

 

Gammal och omtalad, men väldigt rolig ändå.

Länk till kommentar
Share on other sites

 

Lite från mitt stora dokumentärfilms projekt "Mästaren från Helsingborg". Filmen handlar om D. Buxtehude som var organist i Helsingborg, Helsingør och Lübeck på senare delen av 1600 och början av 1700-talet. Vid lilla orgeln i Mariakyrkan, Helsingborg ser ni Mats Hultkvist (som varit till otrolig hjälp under inspelnigarna i Helsingborg och projektet i sin helhet). Filmen har jag jobbat på sedan sommaren 2006 och målet är att bli klar till sommaren 2007. Den spelas in i Sverige, Tyskland och Danmark helt med egna medel och ultra stram budget.

 

Pallar inte lägga in denna under kolla min film (där måste man ju plocka fram en massa bilder osv) brukar ändå inte bli så mycket kommentarer ang mina filmer så det kan passa under YouTube för denna gången.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...