Quantum Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Hehe! Ja precis...:D ladda ner softbox och diffusljus. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas ljung Posted April 18, 2009 Share Posted April 18, 2009 En del bra grejer! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Slog ihop judo94:s tråd Sound FX. Sökfunktionen är din vän. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrOddwick Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Någon som vet en hemsida med en massa ljudeffekter som man kan ladda hem gratis? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Freesound.org - Freesound.org Do it! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 55 Great Websites To Download Free Sound Effects 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheTrooper Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Ett enkelt sätt att få gratis ljudeffekter eller om man vill sampla något är ju att använda sig av programmet "Audio Hijack Pro". Grymt program som spelar in allt från ditt ljudkort med valfri kvalité. Använt mig mycket av det programmet och är mer än nöjd! dessutom är det gratis:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EAR Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Stor rekommendation till Pond 5. Stort urval på både ljudeffekter och musik till låga priser. Tyvärr har dem inga gratiseffekter. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_ Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Hej! I denna video, som riktar sig till nybörjare, visar jag de ställen där jag hittar ljudeffekter som kan användas kommersiellt: Sammanfattningsvis fyra källor: GRATIS freesound.orgyoutube.com/audiolibrary/soundeffects KOSTAR Adobe Auditions inbyggda ljudbiblioteksounddogs.com Hälsningar Kent 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts