Lukwago Mediaworks Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Jag letar efter någon som är relativt bra på att ljudmixa/ljudredigera till min kortfilm Grannen 2. Det kan innebära en bra börja på ett framtids samarbetsförhållande. Hör göra av dig om du har tid så berättar jag mer och deadline plus annan information som du önskar att få. Filmen är tänkt till festivaler. Filmens hemsida: LUKWAGO MEDIAWORKS - Grannen 2 Skriv ditt svar här eller på min e-post adress: contact@lukwagomedia.com Tack på förhand! LUKWAGO MEDIAWORKS - www.lukwagomedia.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Projektet låter jättekul; lite en svensk La science des rêves kanske ^^. Rekommenderar David Idstam; väldigt seriös och jävligt kunnig. davididstam(AT)hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukwago Mediaworks Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Tack för tipset Mattihp. Jag ska kontakta honom omgående och se vad det blir. Tack igen! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts