Gå till innehåll

Gratis ljudläggning erbjudes!!!


cherryfields

Recommended Posts

Hejsan

Mitt namn är Mikael Körner och jag jobbar bl.a med ljudläggning av film. Jag har i skrivande stund bestämt mig för att producera tutorial videos på ämnet ljudbearbetning och letar nu efter filmer som jag kan få använda till detta.

 

Jag erbjuder mig att ljudlägga er film gratis mot att jag får använda materialet i mina kommande tutorial videos samt arbetsprover etc

 

Låter detta intressant? Har du en film som är i behov av ljudbearbetning?

 

Kontakta mig så kan jag berätta mer.

 

mvh/Mikael

 

....................................................................................................................................

 

CHERRYFIELDS PRODUCTION

CMM STUDIOS

 

facebook

https://www.facebook.com/pages/Cherryfields-Productions/269229246449956

 

 

email:

cmmstudios@mac.com

 

phone:

+46-704-825448

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Hejsan Mikael,

 

Jag är regissör för den korta, poetiska dramafilmen Fina moln, som i korthet handlar om ungdomens identitetskris och hur den under ytan uppenbarar sig i de mest vardagliga händelserna. Filmen skildrar två killar som diskuterar under en sen fest. Musikläggningen kommer att vara väldigt känslig och finstämmig, dvs ett väldigt svårt uppdrag att tackla med många maj7 och andra "krångligare" ackord i olika kombinationer. Ingen enkel C-F-G-C-melodi alltså ;)

 

Är du intresserad får du gärna kontakta mig på simonko@aland.net. Hoppas vi kan samarbeta!

 

//Simon

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...