Jump to content

Wedding films collaborate

OneDay
 Share

Recommended Posts

Hello Everyone!

I'm a filmmaker from Poland, but I moved to Sweden and now I live in Trelleborg.

I'm looking for a person to collaborate on wedding films! I don't know Swedish (but I learn english) :)

I would like to start making/editing films in Sweden or help you with your projects :)

my portfolio: https://vimeo.com/user6909809

If you are intrested just let me know! :)

my gear list:

- 2x SONY A7 III

- Sony GM 24mm f / 1.4

- Sony 50mm f / 1.8

- Tamron 28-70 f / 2.8

- Canon 24-105 f / 4

- Canon 50mm f / 1.4

- Drone Dji Mavic Pro

- Recorder Zoom H4n

- Glidecam HD-4000

- Crane gimbal

- slider

- monopod

- tripod

- .....

Greetings !:)

One Day

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By dagmusik
      Jag heter Dag och gör mycket musik på min fritid. Jag gillar att göra roliga låtar men saknar skillade vänner att regissera och filma musikvideos med. Do you want to co-create with me? Yes?

PoK,
      Dag
    • By Herakel
      Tjena

Vi är ett team som bestämt oss för att göra ett seriösare kortfilmsprojekt. Jag själv har sysslat med videoproduktion i flera år och gjort flera projekt, men känner nu att det är dags att ge mig på något större. Därför har jag nu samlat ihop ett team som brinner för det här lika mycket som jag. Vi har allt från filmare, klippare och musikskapare. Dock saknar vi någon som är duktig inom VFX, så ifall du har erfarenhet av det och är sugen på att delta i ett coolt projekt med stor potential och grymt team så tveka inte att höra av dig. Vi söker främst någon som har erfarenhet av After Effects, men också 3D modellering/animering.
    • By Verige
      Jag söker en tjej i Malmöområdet som kan göra rösten till olika karaktärer i animerad satir på nätet. Gärna någon som kan göra olika dialekter. Jag har ingen budget så det handlar inledningsvis om någon med samma skumma humor som mig som tycker det är roligt att hålla på. Om ni eller någon ni känner är intresserade så hör av er, mvh.

Ni kan titta på den här filmen för att få ett hum om vad det handlar om:

• By mikaelrotactor
      Hejsan!

Mitt namn är Mikael Roth och jag jobbar som frilansande skådespelare inom filmbranschen. Det är så att jag har en massa filmidéer/pitchar/synopsis och halvfärdiga filmmanus på min dator som jag hade velat ge bort till en manusförfattare/regissör eller filmskapare som hade velat göra någonting åt det. Det är allt ifrån Drama/thriller och skräck. Då jag inte är jätteduktig bakom kameran så hade det varit kul om någon där ute hade velat göra någonting av det. Det enda önskemålet jag har är att få gestalta någon ut av karaktärerna i filmidéerna.

Hör gärna av dig så kan jag berätta mer och eventuellt skicka över några idéer. Jag är aktuell för samarbete i hela Sverige. Bor i Malmö men åker gärna till Göteborg eller Stockholm för ett spännande samarbete.

Mvh
      Mikael Roth
      mikaelroth.actor@gmail.com
      mikaelroth.com
    • By anders10
      Hej!

Går det att få tag i en Animatör eller är det något totalt omöjligt.. ;) Hur långt kommer man på ca 7000:-? Har bara en mindre budget men betalar gärna något i den stilen. Behöver en duktig animatör 3D CGI till en kortfilm jag planerar. Funderade ett tag på att köpa stock animation men det blir inte riktigt bra har jag insett..

Om det finns någon vettig person som känner sig manad och som har sådan kunskap. Snälla maila på smygefilm@outlook.com så berättar jag mer! Ingen panik då filmen inte ska spelas i förr än till våren. Filmen ska börja och sluta med denna animering och där emellan en handling i vanlig hd. Sammanlagd tid ca 3-4 minuter.

Tacksam för alla svar/Vänligen Anders
  • Create New...