Jump to content

Söker kvinnlig röstskådis till animerad satir.

Verige
 Share

Recommended Posts

Jag söker en tjej i Malmöområdet som kan göra rösten till olika karaktärer i animerad satir på nätet. Gärna någon som kan göra olika dialekter. Jag har ingen budget så det handlar inledningsvis om någon med samma skumma humor som mig som tycker det är roligt att hålla på. Om ni eller någon ni känner är intresserade så hör av er, mvh.

Ni kan titta på den här filmen för att få ett hum om vad det handlar om:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By OneDay
      Hello Everyone!

I'm a filmmaker from Poland, but I moved to Sweden and now I live in Trelleborg.

I'm looking for a person to collaborate on wedding films! I don't know Swedish (but I learn english) :)

I would like to start making/editing films in Sweden or help you with your projects :)

my portfolio: https://vimeo.com/user6909809

If you are intrested just let me know! :)

my gear list:

- 2x SONY A7 III
      - Sony GM 24mm f / 1.4
      - Sony 50mm f / 1.8
      - Tamron 28-70 f / 2.8
      - Canon 24-105 f / 4
      - Canon 50mm f / 1.4

- Drone Dji Mavic Pro

- Recorder Zoom H4n
      - Glidecam HD-4000
      - Crane gimbal
      - slider
      - monopod
      - tripod
      - .....

Greetings !:)
      One Day
    • By dagmusik
      Jag heter Dag och gör mycket musik på min fritid. Jag gillar att göra roliga låtar men saknar skillade vänner att regissera och filma musikvideos med. Do you want to co-create with me? Yes?

PoK,
      Dag
    • By Herakel
      Tjena

Vi är ett team som bestämt oss för att göra ett seriösare kortfilmsprojekt. Jag själv har sysslat med videoproduktion i flera år och gjort flera projekt, men känner nu att det är dags att ge mig på något större. Därför har jag nu samlat ihop ett team som brinner för det här lika mycket som jag. Vi har allt från filmare, klippare och musikskapare. Dock saknar vi någon som är duktig inom VFX, så ifall du har erfarenhet av det och är sugen på att delta i ett coolt projekt med stor potential och grymt team så tveka inte att höra av dig. Vi söker främst någon som har erfarenhet av After Effects, men också 3D modellering/animering.
    • By laquente
      Vi jobbar just nu med en musikvideo till den världskända artisten Coolio: https://www.youtube.com/watch?v=N6voHeEa3ig
      Vi skulle vilja ha vissa delar som är animerade i denna musikvideon.

Om det är någon som känner sig manad så kan ni kontakta oss på: nurecords@live.se
    • By mikaelrotactor
      Hejsan!

Mitt namn är Mikael Roth och jag är en frilansande skådespelare som jobbar inom filmbranschen. Det är så att jag har skrivit ett kortfilmsmanus och söker efter en filmfotograf, ljussättare och ljudupptagare inför en kortfilmsproduktion. Det är så att jag trivs framför kameran som skådespelare men skulle gärna vilja få denna filmen jag skrivit filmad och om det finns potential i filmen kanske skicka in den till olika filmfestivaler. Det skulle varit kul om kreativa filmskapare skulle varit intresserade och ställa upp i detta projekt. Det finns tyvärr ingen budget i projektet, men om det skulle gå bra för filmen så delar vi alla på vinsten.

Filmen är en Drama/thriller med inspiration ifrån Breaking Bad serien. Manus kan skickas om önskas.

Hör gärna av er!

Showreel:

Mvh
      Mikael Roth
  • Create New...