wadath Postad 1 februari 2006 Postad 1 februari 2006 En vandrare är ute går, plötsligt får han syn på någon vid marken... Some pictures: http://web.telia.com/~u41310954/Pictures.JPG Kretik tack! Länk: http://web.telia.com/~u41310954/DenRodaVandraren.wmv ; 7 mb. Har postat filmen tidigare också, tyvärr hade jag inte läst då inte läst reglerna. 0 Citera
wadath Postad 4 februari 2006 Författare Postad 4 februari 2006 bra eller dålig? så svårt kan det väl inte vara? 0 Citera
Asterix Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 Den var ganska nice, många snygga vinklar, snyggt fotoarbete. Hade kanske varit bättre med en "point of view" när han böjer sig ner mot kniven. Sen tyckte jag att avståndet inte var rätt på ett ställe. Men rätt snyggt! 0 Citera
Norbert Postad 5 februari 2006 Postad 5 februari 2006 Jag hängde tyvärr inte med. Vad är det som händer egentligen, och varför? 0 Citera
yarrik112 Postad 5 februari 2006 Postad 5 februari 2006 hur gjorde du så att kappan på slutet skiftade färg? såg tufft ut, bra jobbat annars åsso! om man ska va konstruktiv så hade det varit bättre känsla om "huvudrollsinnehavaren" hade visat lite mer ansiktsuttryck när en person står och riktar ett gevär mot honom. 0 Citera
Vamediah Postad 13 februari 2006 Postad 13 februari 2006 den behöver mycket jobb tycker jag, för det första så borde ni nog tänka om musiken, den parrar inte in så bra, storyn behöver visa sig mer, man får inget direkt grepp om filmen alls 0 Citera
damtralla Postad 13 februari 2006 Postad 13 februari 2006 Mja. Inte helt kass. Jag har sett och gjort värre :P 1. Varför smeker huvudpersonen kniven? 2. Varför tittar han ned på marken och hittar kniven? Tycker han borde sett den på längre avstånd, och att man då fått se en klimt av den mha sublejtiv vinkel 3. Bättre ljus! väldigt mörkt på ställen som är viktiga att visa. Eller det kanske bara är min datorskärm. 4. För platt. Mer uttryck och brutalitet Norbert: Ja... jag tror att den röde vandraren mördar huvudpersonen. Men jag är inte säkert... Kanske handlade om hur min mormor gick och köpte mjölk. Osäker 0 Citera
filmpro Postad 14 februari 2006 Postad 14 februari 2006 synd att man inte kan ta bort inlägg .. 0 Citera
Math Postad 10 mars 2006 Postad 10 mars 2006 Sådär. Killen som ser kniven är sisådär som skådis. Kameratagningarna lite för skakiga. Och musiken känns lite malplacerad, för dominerande för syftet... Varför smeker han kniven??? 0 Citera
Dr_Strange_Love Postad 10 mars 2006 Postad 10 mars 2006 Ser mer ut som en dokumentär än en film. Jobba på looken lite och skippa musiken annars var den ok 0 Citera
Broman Postad 11 mars 2006 Postad 11 mars 2006 Kameran skakade och lät lite för mycket när mördaren gick ut ur skogen. ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.