Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Den var ganska nice, många snygga vinklar, snyggt fotoarbete.

Hade kanske varit bättre med en "point of view" när han böjer sig ner mot kniven. Sen tyckte jag att avståndet inte var rätt på ett ställe.

Men rätt snyggt!

Postad

hur gjorde du så att kappan på slutet skiftade färg?

såg tufft ut, bra jobbat annars åsso! om man ska va konstruktiv så hade det varit bättre känsla om "huvudrollsinnehavaren" hade visat lite mer ansiktsuttryck när en person står och riktar ett gevär mot honom.

• 2 veckor senare...
Postad

den behöver mycket jobb tycker jag, för det första så borde ni nog tänka om musiken, den parrar inte in så bra, storyn behöver visa sig mer, man får inget direkt grepp om filmen alls

Postad

Mja. Inte helt kass. Jag har sett och gjort värre :P

1. Varför smeker huvudpersonen kniven?

2. Varför tittar han ned på marken och hittar kniven? Tycker han borde sett den på längre avstånd, och att man då fått se en klimt av den mha sublejtiv vinkel

3. Bättre ljus! väldigt mörkt på ställen som är viktiga att visa. Eller det kanske bara är min datorskärm.

4. För platt. Mer uttryck och brutalitet

Norbert: Ja... jag tror att den röde vandraren mördar huvudpersonen. Men jag är inte säkert... Kanske handlade om hur min mormor gick och köpte mjölk. Osäker

• 4 veckor senare...
Postad

Sådär. Killen som ser kniven är sisådär som skådis. Kameratagningarna lite för skakiga. Och musiken känns lite malplacerad, för dominerande för syftet...

Varför smeker han kniven???

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...