Ammoniak Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Skulle vara kul och se vilka filmer ni vill se uppföljare till. Då menar jag sådana filmer där uppföljare inte är planerad på något vis. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
gorse Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Titanic 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Dunderklumpen 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Peter R Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Forrest Gump kanske? Det är minst lika intressant att höra vilka filmer vi INTE vill ha någon uppföljare till. Typ Rocky-filmerna. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Absolut inte en till Alien, såfall ska det va jävligt basic...som första då 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 [citat=Peter R]Forrest Gump kanske? Det är minst lika intressant att höra vilka filmer vi INTE vill ha någon uppföljare till. Typ Rocky-filmerna.[/citat] Jag har hört att en uppföljare är planerad, den ska handla om Forrest Gumps son som är överintelligent. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Macho.Man Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Som pokerspelare måste jag säga "Rounders" :D 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
ag_the_king Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 le spu :) Men jag har hört att en sådan planeras:D 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Postad 2 mars 2005 Dela Postad 2 mars 2005 Jag avskydde Titanic, men skulle dom göra en uppföjlare bär dom döda traskat iland & trakasserar släktingar så kan jag tillåmä tänka mig att köpa den!!! :-D Annars vore en uppföljare till Fäbodjäntan en höjdare! I övrigt är jag för det mesta ganska nöjd om folk lät bli att göra endlösa uppföljare, Star Trek, Friday 13´th, Star Wars & Hellraiser undantaget. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Ammoniak Postad 2 mars 2005 Författare Dela Postad 2 mars 2005 Evil Ed... 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Eiik Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 Predator 3 skulle va kul men de kanske är lite To Old för att de skulle bli bra 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Knodel Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 Eiik! jiiii ;) Det finns redan en predator 3, jag gjorde den förra veckan ;) "duh" 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Eiik Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 hehe...okej. hur blev den då? 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
trancedanne Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 Twister 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Davo Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 [citat=Ammoniak]Skulle vara kul och se vilka filmer ni vill se uppföljare till. Då menar jag sådana filmer där uppföljare inte är planerad på något vis.[/citat] Sista natten med gänget. För då blir ju första filmen liksom näst sista natten... 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 [citat=Davo][citat=Ammoniak]Skulle vara kul och se vilka filmer ni vill se uppföljare till. Då menar jag sådana filmer där uppföljare inte är planerad på något vis.[/citat] Sista natten med gänget. För då blir ju första filmen liksom näst sista natten...[/citat] Om inte uppföljaren handlar om vad som hände dagen efter =) 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Postad 7 april 2005 Dela Postad 7 april 2005 Jag vill se en uppföljare till Pulp Fiction 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
paracelsus Postad 8 april 2005 Dela Postad 8 april 2005 De misstänkta -> De andra misstänkta 2001, a space odyssey -> 2002, just another space odyssey 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Djungelsmurfen Postad 8 april 2005 Dela Postad 8 april 2005 [citat=Christian van Caine] Annars vore en uppföljare till Fäbodjäntan en höjdare! I övrigt är jag för det mesta ganska nöjd om folk lät bli att göra endlösa uppföljare, Star Trek, Friday 13´th, Star Wars & Hellraiser undantaget.[/citat] Råkar veta att de faktiskt redan finns en uppföljare till Fäbodjäntan (Vikinga Legenden) ;) 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Kensai Postad 8 april 2005 Dela Postad 8 april 2005 [citat=Mr.Man][citat=Peter R]Forrest Gump kanske? Det är minst lika intressant att höra vilka filmer vi INTE vill ha någon uppföljare till. Typ Rocky-filmerna.[/citat] Jag har hört att en uppföljare är planerad, den ska handla om Forrest Gumps son som är överintelligent.[/citat] Finns ju redan en uppföljare i bokform, så det är inte helt omöjligt att det blir manus. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Stavrogin Postad 8 april 2005 Dela Postad 8 april 2005 [citat=paracelsus]De misstänkta -> De andra misstänkta 2001, a space odyssey -> 2002, just another space odyssey[/citat] eller --> De fällda och --> 2102, a trip 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
erreth Postad 8 april 2005 Dela Postad 8 april 2005 Gigli 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Nizze Postad 9 april 2005 Dela Postad 9 april 2005 det fins en uppföljare till 2001, 2010, de säger att den är fristående filmen men flera grejer har du kopiart från 2001, tex att de är vid jupiter det utspelar sig (i boken är det saturnus de far till) och discovery ser likadan ut. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Postad 17 juli 2006 Dela Postad 17 juli 2006 Jag vill se Evil Dead 4. NU!!!! Och sen vill jag se Gremlins 3. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Java ex Machina Postad 17 juli 2006 Dela Postad 17 juli 2006 hade varit kul med en prequel till Gremlins, som handlar om Mr Futterman som ung då han slåss mot dem i andra världskriget. vad gäller forrest gump vette fan. iofs var det ju Haley Joel Osment som spelade Forrest jr i filmen så om några år när han är lite äldre kanske det vore kul om han inte blir en sån före detta barnskådis som knarkar ihjäl sig. 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.