spikey Posted November 15, 2012 Share Posted November 15, 2012 Någorlunda nybörjare på film men sysslat en del med ljud och bild tidigare tänkte.. Har en polare som precis börjat och tänkte höra om det är fler som är på på att köra sammarbete/teama nån dag då och då med att göra kortfilmer och liknande? just for fun. Såväl skådespelare/filmare/ljussättare/redigerar osv. Tänkte slänga ut en fråga och kolla intresset iallafall :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WhiteBridges Posted November 20, 2012 Share Posted November 20, 2012 Va synd att du bor i Skåne, jag söker filmintresserade i Västmanland/Uppland/Dalarna trakten. :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helium Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Samma här ! :( Jätte synd att du bor i skåne. Jag är från stockholm , gillar att göra film , jobbat inom 3d animation (Cgi , VFX) i 4 år ^^ Så rätt epic :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted November 23, 2012 Author Share Posted November 23, 2012 Typiskt. vi är alltså 3 st som hade kunnat göra några mindre produktioner men vi bor alla på olika ställen :P Typiskt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helium Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Har ni gjort några filmer då? Så man kan se lite :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted November 27, 2012 Author Share Posted November 27, 2012 har precis börjat så har bara gjort en riktig pissproduktion änsålänge :P tog bara någon timme. men kan uppa sen. blir ett mer seriöst projekt nu under jul dock. men ska uppa i veckan. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dikter Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 ............... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted December 14, 2012 Author Share Posted December 14, 2012 Abraham, antar du inte är bosatt i Malmöregionen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Jag bor i malmö nu :) Hade gärna varit intresserad att göra något filmprojekt! Vart bor du nånstans i skåne, spikey? :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin1 Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Jag är intresserad! Bor i Malmö. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas C Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Jag bor i Malmö och gör film i regionen men samarbetar med folk från hela världen. Senast regisserade jag Logan: Även om jag är rätt uppbokad med kommande projekt så är det alltid intressant att träffa nya personer man kan samarbeta med, så om någon vill ta en kopp kaffe (eller att vi är ett gäng Malmö-filmare som träffas?) är det bara att skicka ett mail till andreas@climent.se :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GubbenGrus Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Tja! Jag e på, bor i Hässlehåla. Exempel på filmer jag gör... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2biasMotion Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Hej! Tobias Nilsson heter jag och är också en malmö bo med enormt filmintresse. Jag hade gärna samarbetat på filmproduktioner! Några av mina verk: Hör av dig vid intresse! :) Skriver mycket manus så en manus partner hade varit nice! ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin1 Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Grymt, tycker vi ses nån dag snart och snackar ihop oss! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2biasMotion Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Det håller jag med om, Elin. Är så otroligt filmskapar sugen! Har ett flertal projekt i luften! Men kräver mer eHAH! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDing Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Tjena alla schyssta skaningar! Vi (jag och min kollega, manus/producent/regi) ar just nu i forproduktionsstadiet pa en kortfilm som ska spelas in i borjan av mars! Manuset ar pa 6 sidor och vi ska spela in pa RED Epic-X, bada jag och min kollega har flertalet kortfilmsproduktioner under baltet, bland annat som producent/inspelningsledare/skripta/regissorer m.m. Vi soker dock efter fler intresserade skaningar, framst inom production design, rekvisita, A-foto/B-foto och ljud. All inspelning kommer ta plats under en-tva intensiva dagar i mars. Nagon intresserad inom VFX far ocksa garna hora av sig for diskussion. PMa garna for mer info. / Mattias Johansson 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin1 Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Vi kommer ses nästa vecka och snacka om en ny produktion. Skicka PM till mig om ni är intresserade av att vara med. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted February 11, 2013 Author Share Posted February 11, 2013 Jag är på! Är ni fortfarande på eller har ni redan börjat? :) Jag bor i Lund. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taaour Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Har ni redan börjat?? Finns det någon plats får en film älskare från malmö?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 tips till alla skåningar; det finns plats kvar på SCREEN under BUFF filmfestival, det är bland annat olika seminarier och man får göra en film på 24 timmar! anmäl er nu :) Mötesplats för filmare – SCREEN | BUFF 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted February 26, 2013 Author Share Posted February 26, 2013 sista ansökningsdag 18 februari :/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 sista ansökningsdag 18 februari :/ förlängd ansökan då det finns platser kvar :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted February 28, 2013 Author Share Posted February 28, 2013 Taaour inget har börjat än vad jag vet. Det var nån som snackade lite om något men inte hört från dem nu. Vad har du gjort för grejjer tidigare? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin1 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 passa på att joina vår filmgrupp allihop! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spikey Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Filmgruppen splittrades upp en aning innan den ens han börja, så vilka är sugna på att köra igång ett projekt i slutet på aprill/början av maj? :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts