occasus Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Klippte ihop den i oktober 2004. http://www.archive.org/download/swerki/swerki.wmv 0 Citera
Dr.waga Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 HA HA HA!!! FY F#N va bra! Helt underbar, skratta så jag börja gråta!! 0 Citera
gorse Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Det var ju sagolikt skickligt att hitta på, på det där viset. (Torkar tårar). Bättre än ansiktsburk faktiskt. 0 Citera
ingebo Postad 1 februari 2005 Postad 1 februari 2005 Skyst värre! Den var grym fattar inte din fantasi! 0 Citera
pekivan Postad 3 februari 2005 Postad 3 februari 2005 kan du lägga upp filmen på sprocket kanske?? Länken fungerar inte på denna sida. 0 Citera
occasus Postad 19 februari 2005 Författare Postad 19 februari 2005 Kom igen, inga fler kommentarer? :) 0 Citera
John Postad 8 oktober 2005 Postad 8 oktober 2005 HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA inte riktigt mer vad jag ska skriva, här skrattar man så enormt mycket, bra rakt igenom hela låten! 0 Citera
Stålis Postad 8 oktober 2005 Postad 8 oktober 2005 Klart rolig! Fast tyvärr, inga tårar kom som behövdes torkas bort. Dock ett leende genom hela filmen som sitter kvar än! Mycket bra bildspel som gör det hela snäppet roligare. Okej då en liten tår kan jag gå med på att torka bort! ;) 0 Citera
Mr.Man Postad 8 oktober 2005 Postad 8 oktober 2005 Den hade jag sett förut! Visste inte att det var du som klippt i hop den, kul! 0 Citera
Tor nilsson Postad 10 oktober 2005 Postad 10 oktober 2005 Blev inspirerad av den och gjorde en egen grej häromdagen. Det är ju skitkul att försöka komma på va de säger "egentligen" http://www.sprocket.se/media.php?id=1017 Och god bless google bildsök! 0 Citera
Joe Hill Postad 11 oktober 2005 Postad 11 oktober 2005 Haha riktigt kul klipp, måste tagit ett tag att göra förstår jag. Ryska nationalsången oxå! 0 Citera
beta75 Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 Ok jag vet att jag e jääääävligt sen men jag såg den nu. Såååå sweet. Riktigt bra. men det fanns en sak som skulle vat körsbäret på toppen, En studsande kareokeboll. Ni vet, sing a long. He he. Tokbra. /KN 0 Citera
Nicke_92 Postad 24 augusti 2007 Postad 24 augusti 2007 fiskpinnar, ansiktsburk, taliban-teleport, hatten är din och nu sovjets nationalsång, gammal film, har du gjort den? har sett den för typ 1 år sen eller så. gammal klassiker! 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 26 augusti 2007 Postad 26 augusti 2007 Alltså, nu är tråden gammal, men om du fortfarande är kvar på forumet: cred till dig! Den här videon har ju blivit kult eller åtminstone megakändis. Riktigt bra jobbat! 0 Citera
Joel.N Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 Mycket bra gjort. Det märks att filmskaparen har lagt mycket tid på produktionen, och lägger man mycket tid så blir förutsättningarna för ett lyckat (-och genomtänkt) resultat betydligt större. Mvh Joel.N (PS kul med en gammal tråd som kommer upp igen med "något vettigt" och inte bara med gammal "skåpmat"...) 0 Citera
Dark_tree Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 alltså snacka om att inte ha tid och ork med saker o ting :P 0 Citera
Joel.N Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 alltså snacka om att inte ha tid och ork med saker o ting :P Jag tror att du missuppfattade mitt inlägg totalt... Jag menar att det är positivt med folk som verkligen arbetar med sina filmer innan de lägger ut dem eller anser dem vara färdiga. Tyvärr får man ju se alltför mycket skit av folk som "slängt ihop något" på någon timma bara för att de ska "få synas" eller vad nu syftet är? Själv håller jag just nu på med en långfilmsproduktion som jag arbetat intensivt med under mer än ett år, ideérna är betydligt äldre än så, dvs att jag nu under det senaste året aktivt jobbat med filmen ett antal timmar dagligen. (Läs 4-12 timmar/dygn i ca 1 år) Detta vid sidan om en vanlig anställning också... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.