Gå till innehåll

Recommended Posts

• 3 veckor senare...
  • 7 månader senare...
Postad

Klart rolig! Fast tyvärr, inga tårar kom som behövdes torkas bort.

Dock ett leende genom hela filmen som sitter kvar än!

Mycket bra bildspel som gör det hela snäppet roligare.

Okej då en liten tår kan jag gå med på att torka bort! ;)

• 1 år senare...
Postad

Ok jag vet att jag e jääääävligt sen men jag såg den nu.

Såååå sweet.

Riktigt bra.

men det fanns en sak som skulle vat körsbäret på toppen,

En studsande kareokeboll. Ni vet, sing a long. He he.

Tokbra.

/KN

Postad

fiskpinnar, ansiktsburk, taliban-teleport, hatten är din och nu sovjets nationalsång, gammal film, har du gjort den? har sett den för typ 1 år sen eller så. gammal klassiker!

Postad

Mycket bra gjort.

Det märks att filmskaparen har lagt mycket tid på produktionen, och lägger man mycket tid så blir förutsättningarna för ett lyckat (-och genomtänkt) resultat betydligt större.

Mvh

Joel.N

(PS kul med en gammal tråd som kommer upp igen med "något vettigt" och inte bara med gammal "skåpmat"...)

Postad
alltså snacka om att inte ha tid och ork med saker o ting :P

Jag tror att du missuppfattade mitt inlägg totalt...

Jag menar att det är positivt med folk som verkligen arbetar med sina filmer innan de lägger ut dem eller anser dem vara färdiga.

Tyvärr får man ju se alltför mycket skit av folk som "slängt ihop något" på någon timma bara för att de ska "få synas" eller vad nu syftet är?

Själv håller jag just nu på med en långfilmsproduktion som jag arbetat intensivt med under mer än ett år, ideérna är betydligt äldre än så, dvs att jag nu under det senaste året aktivt jobbat med filmen ett antal timmar dagligen. (Läs 4-12 timmar/dygn i ca 1 år)

Detta vid sidan om en vanlig anställning också...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...