DeCaf Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 [citat=Opus]Things to Do in Denver When You're Dead (1995)[/citat] Denna film har ju redan varit med i listan. Vi får försöka att inte upprepa oss. Nåväl, ny titel: Star Wars: Return Of The Jedi 0 Quote
DeCaf Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 Ser för övrigt att det blivit ett fel i listan här. I #122 säger Ufosxm "Mystic River" och i #123 säger Joel "Wild Wild West" Joel, du var nog lite för långsam där ;) 0 Quote
lilla_farbrorn Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 The Game Bra film. Från och med nu tycker jag man inte får fortsätta på ord som the och of. Det blir för lätt då. När ingen kan mer så tycker jag vi lägger ner denna evighetstråd. Spännande eller hur.. :) 0 Quote
Cruzito Posted August 1, 2004 Author Posted August 1, 2004 "Game of Death" stjärtsparkar-film med Bruce Lee 0 Quote
Ufabulum Posted August 1, 2004 Posted August 1, 2004 deathrace 2000 Nyskapande film med Sylvester Stallone :) 0 Quote
Cruzito Posted August 2, 2004 Author Posted August 2, 2004 "Eternal sunshine of a spotless mind" Ett bevis på att Jim Carrey är bra som seriös! Även bevis på att Kaufman är bra på manusskrivande! 0 Quote
Jossa Posted August 2, 2004 Posted August 2, 2004 Fuego eterno (Eternal fire) Spansk film som är regisserad av José Ángel Rebolledo. 0 Quote
LastonFilm Posted August 3, 2004 Posted August 3, 2004 Orginaltitel: Kiss the girls Svensk titel: och han älskade dem alla Thriller... 0 Quote
lilla_farbrorn Posted August 3, 2004 Posted August 3, 2004 [citat=Jag]Från och med nu tycker jag man inte får fortsätta på ord som the och of. Det blir för lätt då. När ingen kan mer så tycker jag vi lägger ner denna evighetstråd. Spännande eller hur..? :)[/citat] Hade inte jag en bra idé? Fortsätter man på the blir det inte lika klurigt.. fortsätt på Man of the Century istället. förlåt LastonFilm 0 Quote
Christian van Caine Posted August 3, 2004 Posted August 3, 2004 Man Behind The Sun (Engelsk utgåva, heter oftast Men Behind The Sun) 0 Quote
Recommended Posts