Nicke_92 Postad 5 september 2008 Postad 5 september 2008 Goder morgon alla filmare! Dagens Toppengrej: Har medieproduktions-lektion snart! :D 0 Citera
Team_fagott Postad 5 september 2008 Postad 5 september 2008 jobba hemifrån idag (dvs i morgonrock hela dagen, raster i horisontalt läge på soffan) 0 Citera
jmalmsten Postad 5 september 2008 Postad 5 september 2008 ingen fara nicke... Njut av sömnen... 6 timmar är ju en hel förarvila för lumpare, vilket inte är så lite avundsvärt när det ständigt krävs eldvakts & vaktpostsavlösning;) dagens toppengrej? har ju knappt startat dagen... men under gårdagen så väntade jag på att föreställningen på Arn2 skulle börja (Arn: Ett Antiklimax i Två Delar) och fick syn på en affisch där det upplyses om att lokala ninjitsudojon strax ska ha nybörjarintag... vilket betyder att det fortfarande finns chans för den vilsne ninjan att lära sig den urgamla konsten... 0 Citera
Nicke_92 Postad 5 september 2008 Postad 5 september 2008 ingen fara nicke... Njut av sömnen... 6 timmar är ju en hel förarvila för lumpare, vilket inte är så lite avundsvärt när det ständigt krävs eldvakts & vaktpostsavlösning;) dagens toppengrej? har ju knappt startat dagen... men under gårdagen så väntade jag på att föreställningen på Arn2 skulle börja (Arn: Ett Antiklimax i Två Delar) och fick syn på en affisch där det upplyses om att lokala ninjitsudojon strax ska ha nybörjarintag... vilket betyder att det fortfarande finns chans för den vilsne ninjan att lära sig den urgamla konsten... Ja, man får väl ta det positivt, ska nog se Arn 2 i helgen :) 0 Citera
Rogge Postad 6 september 2008 Postad 6 september 2008 I dag fick jag ett erbjudande från utlandet om att hjälpa till med en bok om Adobe Premiere Pro. Det skall bli jättespännande att få vara med och bidra med något. Boken är inte klar än, men författaren vill ha min hjälp till bla att kontrollera att fakta stämmer med verklighet. Ev väntar mer uppgifter. Just nu är jag glad! :) 0 Citera
Simon W Postad 7 september 2008 Postad 7 september 2008 Jag och Emma ska åka ut till stugan i morgon måndag, och bo där till fredag, ensamma. Ska bli så fantastiskt lugnt, skönt och härligt! Men inte ledigt. Jag tar med mig laptopen. ;) 0 Citera
Nicke_92 Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Yay ett normalt tangentbord vid en macdator, nu kan jag skriva @ igen :) 0 Citera
_nemo_ Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 SWEDISC! Tack Gud för dom. När axelmusic slarvade bort min order på nightmare before christmas-boxen så trodde jag att det var kört att få tag på den. Limiterad som den är plus att den tog slut redan vid förhandsbokningarna hos alla nätbutiker. Men swedisc fick tag på en åt mig! 0 Citera
Film smurfen Postad 9 september 2008 Postad 9 september 2008 Dagens toppengrej, att veta att det kan gå åt pipan imorn när de startar världens största maskin som ska skjuta ut en proton i ett 27km långt rör 100m under mark. De ska få fram nån Higgspartikel eller nåt. Hehe :) http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under http://www.metro.se/se/article/2008/09/09/07/3047-48/index.xml Kul att få detta i skallen. Dock inte helt 100% lögn. Men Expressen överdriver lite x) 0 Citera
Nicke_92 Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Dagens toppengrej, att veta att det kan gå åt pipan imorn när de startar världens största maskin som ska skjuta ut en proton i ett 27km långt rör 100m under mark. De ska få fram nån Higgspartikel eller nåt. Hehe :) http://www.expressen.se/Nyheter/1.1293738/forskare-i-morgon-gar-jorden-under http://www.metro.se/se/article/2008/09/09/07/3047-48/index.xml Kul att få detta i skallen. Dock inte helt 100% lögn. Men Expressen överdriver lite x) Åååh, vad säker man känner sig nu, världens undergång och allt... 0 Citera
Nicke_92 Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Dagens toppengrej: Är helt utan anledning glad som fan idag, vet inte varför, men det är härligt att vara glad iallafall! 0 Citera
Danell Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Egen lägenhet... och 40" med 5.1 ;) 0 Citera
ODDNAME Postad 12 september 2008 Postad 12 september 2008 Monnnnnääy!!! Så idag blir det storshoppande i form av PS3 och mycket mer =D 0 Citera
Nicke_92 Postad 15 september 2008 Postad 15 september 2008 Dagens toppengrej: Ska kolla på ny dator idag :D 0 Citera
Nicke_92 Postad 15 september 2008 Postad 15 september 2008 Dagens toppengrej nummer två: http://datorfixarna.com/catalog/images/CA-XION-2-S.jpg min dator är klar att hämta om ca en vecka, komplett med 1 TB hårddisk,4 GB RAM, Windows Vista Home Premium och Dubbelkärnig processor... chassit ser såklart ut som bilden ovan. :D http://a.bebo.com/app-image/6375952013/i.idlestudios.com/img/q/u/08/04/05/SM1583~Cartman-Sweet-Posters.jpg 0 Citera
Simon W Postad 16 september 2008 Postad 16 september 2008 Jag och Emma ska åka ut till stugan i morgon måndag, och bo där till fredag, ensamma. Ska bli så fantastiskt lugnt, skönt och härligt! Men inte ledigt. Jag tar med mig laptopen. ;) Hejhopp, det blev ända till idag! Det har varit en underlig stugvistelse. Det har varit så extremt fritt från distraktioner, så jag har skrivit på en outline som en blådåre! Har vaknat typ fem på morgonen några mornar... inte kunnat somna om (eftersom outlinen surrat omkring i skallen). "Lika bra att stiga upp och skriva av sig". Puh. Och jag är INTE en morgonmänniska vanligtvis! Ska lägga upp den snart. :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 september 2008 Postad 16 september 2008 Hejhopp, det blev ända till idag! Det har varit en underlig stugvistelse. Det har varit så extremt fritt från distraktioner, så jag har skrivit på en outline som en blådåre! Har vaknat typ fem på morgonen några mornar... inte kunnat somna om (eftersom outlinen surrat omkring i skallen). "Lika bra att stiga upp och skriva av sig". Puh. Och jag är INTE en morgonmänniska vanligtvis! Ska lägga upp den snart. :) Låter riktigt härligt att kunna vara så inne i nåt kreativt :D underbart när man blir sådär smått manisk av skaparglädje :) 0 Citera
_nemo_ Postad 16 september 2008 Postad 16 september 2008 Ska lägga upp den snart. :) Ser fram emot det:bire 0 Citera
Steffe Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Jag fyller år idag :D Så nu är man 15 Men ja vet inte vad jag vill ha...funderar på en Zoom H4 eller H2. Hehe. //Stefan L 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Dagens toppengrej måste väl ändå vara att AC/DC har släppt sin första video från den kommande skivan "Black Ice"! :) 0 Citera
Nicke_92 Postad 19 september 2008 Postad 19 september 2008 Dagens toppengrej: Har ställt en rejäl tuppkam! :p mäter cirka 20 cm... edit: märkte just att mitt hår känns precis som stålull! :p 0 Citera
ODDNAME Postad 22 september 2008 Postad 22 september 2008 Rambo 2008. Underbart med dess 7.1 DTS-HD MA ljud. Vilken upplevelse! 0 Citera
Nicke_92 Postad 23 september 2008 Postad 23 september 2008 http://www.michigan-sportsman.com/photopost/data/539/medium/this_thread_rocks.jpg Ja, ingen speciell toppengrej att säga, men är på bra humör iallafall! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.