Podukshunz Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 enter (gillar att trycka på enter :) vet inte varför ). Pingis eller fickpingis hä? enter? har den ens varit? Nåja...fickpingis får det bli. Tänk vad praktiskt att bara kunna fälla ihop bordet så att det får plats i fickan! Rövare i poolen eller polare i röven? 0 Citera
Rjzonez Postad 30 augusti 2007 Postad 30 augusti 2007 Hoj Hoj, dags för en undanmanöver!!! Rökfritt. Yes sireee....jag är tråkig. Flytt: Att packa lång tid i förväg eller att packa allt sista två dagarna? Det beror på vad man packar till :P Jag misstänker resa: Att packa allt sista två dagarna hä? enter? har den ens varit? Nåja...fickpingis får det bli. Tänk vad praktiskt att bara kunna fälla ihop bordet så att det får plats i fickan! Rövare i poolen eller polare i röven? Rövare i poolen, kan man väl åtminstonne spöa honom! XD 3 x 5 eller 5 x 3? 0 Citera
Headman Postad 31 augusti 2007 Postad 31 augusti 2007 5x3 (hmmmm, svårt val) Piercing eller Tatuering 0 Citera
Nicke_92 Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 5x3 (hmmmm, svårt val) Piercing eller Tatuering tatuering svettas eller frysa? 0 Citera
Skrytsson Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Svettas alla gånger, fryser ju hela vintrarna här uppe i vårt nordliga land... "Googlar man inget får man inget veta" eller "Om de vågar ge Kjell Sundvall 36 miljoner så ser inte jag något hinder till att jag skulle få 90 miljoner."? 0 Citera
Podukshunz Postad 1 september 2007 Postad 1 september 2007 Äh, den var ju för enkel. "Om de vågar ge Kjell Sundvall 36 miljoner så ser inte jag något hinder till att jag skulle få 90 miljoner." Så klart! Legendariskt ju! Se ut som Harry Boy eller äta som en häst (bokstavligen)? 0 Citera
Nicke_92 Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Äh, den var ju för enkel. "Om de vågar ge Kjell Sundvall 36 miljoner så ser inte jag något hinder till att jag skulle få 90 miljoner." Så klart! Legendariskt ju! Se ut som Harry Boy eller äta som en häst (bokstavligen)? se ut som harry boy. knivhugg rakt genom armen eller en 100-kilosvikt på foten? 0 Citera
Rjzonez Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 knivhugg rakt genom armen :D Sen kväll eller tidig morgon? 0 Citera
Nicke_92 Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 knivhugg rakt genom armen :D Sen kväll eller tidig morgon? sen kväll dator eller tv? 0 Citera
Nicke_92 Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Dator 3D eller 2D? 3D sova eller vara vaken? 0 Citera
odinlundin Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 Hmm den va svår. Men jag måste nog säga vaken men att sova är också för jävla skönt :) 0 Citera
Mr Orange Postad 2 september 2007 Postad 2 september 2007 (när någon bliur skjuten, vad är snyggast?) Blodsplash eller askpuff? 0 Citera
Nicke_92 Postad 3 september 2007 Postad 3 september 2007 (när någon bliur skjuten, vad är snyggast?) Blodsplash eller askpuff? väldigt enkelt enligt min åsikt, svaret är... (eggande trumvirvel) BLOD! quentin tarantino eller stephen king? ( jag är medveten om att den ena är författare och den andra är regissör i första hand) 0 Citera
Danell Postad 3 september 2007 Postad 3 september 2007 King (även fast alla vissa quentin tarantino-rullar är sjuk bra, är Green mile o Nyckeln till frihet bättre) Shrek 1 eller 2? 0 Citera
Nicke_92 Postad 3 september 2007 Postad 3 september 2007 King (även fast alla vissa quentin tarantino-rullar är sjuk bra, är Green mile o Nyckeln till frihet bättre) Shrek 1 eller 2? Shrek 1, väldigt enkelt val actionfilm eller skräckfilm? 0 Citera
carbe Postad 3 september 2007 Författare Postad 3 september 2007 Actionfilm X-men 2 eller 3? 0 Citera
Rjzonez Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 X-men 2! Festa tidigt eller Festa sent?? 0 Citera
00Bengtsson Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 festa tidigt ... av någon anledning redigering eller regi? 0 Citera
Andreas Sjoeberg Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 regi Nu har jag en äcklig.. lite pest och kolera över den här. Kolla på när era föräldrar har sex eller låta dem kolla på när du har sex? 0 Citera
Simon W Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 Stenhårt låta dem kolla på! (Nu är ju mammpapp rejält skilda också) Titta på Showgirls eller äta koldolmar? 0 Citera
EvilElvis Postad 4 september 2007 Postad 4 september 2007 Titta på Show Girls Smeka Svenne Hedlunds puckel, ömt, resten av livet? Eller sköta om Cyndee Peters liggsår resten av livet? 0 Citera
Miss_Emma Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Cyndee Peters liggsår....definitivt. Att hångla med Ingvar Oldsberg eller ömt leka med Tom Cruise (väldigt länge)? 0 Citera
Podukshunz Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Cyndee Peters liggsår....definitivt. Att hångla med Ingvar Oldsberg eller ömt leka med Tom Cruise (väldigt länge)? Hu! Men Ingvar verkar ju iaf ha lite självdistans och jag har hört att han är en jävel på tungkyssar, så det får nog bli honom. Bete sig som Teletubbies eller ha samma matvanor som Christer Pettersson? 0 Citera
EvilElvis Postad 5 september 2007 Postad 5 september 2007 Hu! Men Ingvar verkar ju iaf ha lite självdistans och jag har hört att han är en jävel på tungkyssar, så det får nog bli honom. Bete sig som Teletubbies eller ha samma matvanor som Christer Pettersson? Samma matvanor som Chrille P, lätt. Shootgun marriage med Demis Roussos, där bröllopsnatten spenderas med den kaftanklädde on top. Eller Elefantiasis i huvudet. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.