Gå till innehåll

Forumlek - This or that!


carbe

Recommended Posts

Att alla andra luktar bajs och du är den enda som märker det ;)

 

Amen, det var ju inte...jag menar ju...asså, det....men va f...ämen...

 

touché...

 

Äta nån annans snor, eller tungkyssa en kille? (om du själv är kille alltså)

 

Vafalls!? Anar man en gnutta homofobi på Voodoo? Eller är det bara jag som överreagerar?

Nåja, det får väl bli att tungkyssa en kille då, men något säger mig att du hade valt att äta nån annans snor. Rätt, Simon?

 

 

Buljong eller fond?

Länk till kommentar
Share on other sites

Vafalls!? Anar man en gnutta homofobi på Voodoo? Eller är det bara jag som överreagerar?

Nåja, det får väl bli att tungkyssa en kille då, men något säger mig att du hade valt att äta nån annans snor. Rätt, Simon?

 

Oj, det där blev kanske lite tokigt, det jag skrev...

Jag är inte ens en gnutta homofob. Har polare som är gay, och har inget problem med det. Men JAG vill inte kyssa en kille för det. Förstår du skillnaden? Andra får gärna vara gay, men jag är det inte. Så att tungkyssa en kille känns helt uppåt väggarna knas för mig... Men nog hellre DET än att äta snor. ;)

 

 

Och därtill säger jag... buljong.

 

Glasögon eller linser?

Länk till kommentar
Share on other sites

Var inte typ båda med i Monty Python filmen ... den e fett skum :S Men John cleese får det väl bli ;)

 

Naturvetare elr Samhällsvetare?

 

Edit: OJ vad mitt svar hamna långt ner ... :) Den skulle egenligen ligga på SimonWs plats men men ... så går det när man har dålig internet :P

 

Akustisk

 

Naturvetare elr Samhällsvetare?

Länk till kommentar
Share on other sites

Var inte typ båda med i Monty Python filmen ... den e fett skum :S Men John cleese får det väl bli ;)

 

Naturvetare elr Samhällsvetare?

 

Edit: OJ vad mitt svar hamna långt ner ... :) Den skulle egenligen ligga på SimonWs plats men men ... så går det när man har dålig internet :P

 

Akustisk

 

Naturvetare elr Samhällsvetare?

 

Båda var medlemmar i kärnan som utgjorde monty python truppen tillsammans med Eric Idle, Michael Palin, Terry Jones och Terry Gilliam. Vet inte vilken filmdu pratar om då de gjorde fyra st.

 

---------------------------

 

Mentalt rubbad. Idioter har roligare.

 

Canon eller Nikon?

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...