Gå till innehåll

Tävling: Skildra svensk sommar - 1 minut


lilla_farbrorn

Recommended Posts

Filmerna läggs som vanligt upp under "Kolla min film" efter reglerna som finns postade i FAQ.

..och det görs så fort man är klar med filmen.

 

Vad gäller temat så behöver man ju inte filma "nåt som är typiskt svensk sommar", det kan ju vara nästan vad som helst där bara fantasin sätter gränserna. En dialog som utspelar sig vid fiskebryggan, en sex-scen på en sommaräng, sill-krig i skärgården - you name it.

 

Det blir ju en aning fantasilöst om det bara blir stativbilder på naturen, även om det också är svensk sommar.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
Mitt bidrag till tävlingen fick inte vara med, den var för kort eller vad det nu var som var fel...

...jag fattade väl inte reglerna eller så är den för kass. Moderatorn bestämmer...

 

Läs riktlinjerna för forumet och gör som det står. Om du inte förstår, fråga. Vi har ingen åsikt om filmers kvaliteter, det är ju ni medlemmar som debatterar det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Men Pace jag har ju gjort som det står, eller stod. Nu har ni ändrat regel ett ser jag.

Vidare har jag använt en bild bara, som du skrivit är ok om filmen är mycket kort i hur man publicerar filmer i tråden Kolla min film.

Jag tycker det är otoligt dåligt skött och jag tar personligen åt mig av bemötandet jag fått från lilla_farbrorn.

Hans formulering har varit problemet från början. Och vilken bild jag väljer från min film ska han väl inte ha någon åsikt om.

Som jag set det har jag gjort rätt och följt de regler som fanns och stod skrivna.

Detta luktar personligt påhopp och detta gör mig faktiskt väldigt väldigt ledsen.

 

/KN

Länk till kommentar
Share on other sites

Men Pace jag har ju gjort som det står, eller stod. Nu har ni ändrat regel ett ser jag.

Vidare har jag använt en bild bara, som du skrivit är ok om filmen är mycket kort i hur man publicerar filmer i tråden Kolla min film.

Jag tycker det är otoligt dåligt skött och jag tar personligen åt mig av bemötandet jag fått från lilla_farbrorn.

Hans formulering har varit problemet från början. Och vilken bild jag väljer från min film ska han väl inte ha någon åsikt om.

Som jag set det har jag gjort rätt och följt de regler som fanns och stod skrivna.

Detta luktar personligt påhopp och detta gör mig faktiskt väldigt väldigt ledsen.

 

/KN

 

Du ska naturligtvis inte känna dig ledsen, och det är inget påhopp. Vi sågar mängder med filmer där som inte uppfyller riktlinjerna. Det är enda kravet för att få sin film visad, något jag tycker är fullt rimligt.

 

Regel ett har inte ändrats på flera månader, så då förstår jag inte vad du syftar på.

 

Tips: Ha tre bilder med max bredd om 300 pixlar, skriv rubriken med filmens titel inklusive längd. Bilden bör vara representativ för filmen. Det vill säga tre svartrutor från filmen tar vi alltså friheten att inte godkänna, som ett exempel.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...