Gå till innehåll

Dagens gnäll


FarfarsFilm

Recommended Posts

Jag skall lägga av nu, eftersom att alla tolkar det jag säger på det sämsta sätter som går - antagligen helt medveten. Men först måste jag säga att det där visst stämmer; på ett ungefär. Jag kanske inte precis sa förlåt, men något liknande var det och jag var inte alls nöjd med det då heller.

 

Jag vill inte bråka mer för tillfället men jag måste påstå att mitt förtroende knappast kan sjunka mer och det är definitivt INTE på grund av mig. Det märks att de flesta här inte gillar unga personer som vill lära sig så mycket som möjligt - "de är ju bara i vägen".

 

Och kom inte och säg att jag håller mig Off Topic, för detta är ett gnäll.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ursäkta?? Kan nu sluta smutskasta mig? Fan va mycket skit man får när man stället upp och driver ett forum helt gratis.

 

Sluta bryta mot reglerna så blir det inga varningar, så enkelt är det. Det går heller inte att ge varningar två gånger för samma inlägg, så där har du fel carbe.

 

Nicke, du betedde dig illa i Kolla min film-forumet och där modererar jag, simple as that. UFO - du har fått tillrättavisningar, det är väl inget att gnälla över. Peka på var jag varit otrevlig så ber jag om ursäkt för det.

 

Fy fan va otacksamma ni är. Snart lämnar jag också moderatorposten.

Spela inte offer... ;)

 

Fast skämt åsido, om du börjar prata med folk istället för att köra "skjut först och fråga sen" så slipper du nog rätt mycket gnäll.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag börjar irritera på mig lite på den mörkgrönturkosa färgen här på voodoofilm... (oj nu får jag nog en varning ;))

Kan vi inte byta till blått eller något snyggare (förlåt, jag vet att det här egentligen ska skrivas på forumet Tips, förslag och frågor till Voodoo Film).

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag börjar irritera på mig lite på den mörkgrönturkosa färgen här på voodoofilm... (oj nu får jag nog en varning ;))

Kan vi inte byta till blått eller något snyggare (förlåt, jag vet att det här egentligen ska skrivas på forumet Tips, förslag och frågor till Voodoo Film).

Vadå mörkgrönturkos? Den är ju mörkröd. Säker på att du inte är färgblind? http://i36.photobucket.com/albums/e43/BlitzAceSamy/eusa_eh.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

Schhhh... ingen säger nåt till han! :e

Länk till kommentar
Share on other sites

Vadå mörkgrönturkos? Den är ju mörkröd. Säker på att du inte är färgblind? http://i36.photobucket.com/albums/e43/BlitzAceSamy/eusa_eh.gifSchhhh... ingen säger nåt till han! :e

 

Jag är ganska säker på att du skojar, Java, den är ju faktiskt grön. ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vadå mörkgrönturkos? Den är ju mörkröd. Säker på att du inte är färgblind? http://i36.photobucket.com/albums/e43/BlitzAceSamy/eusa_eh.gif

 

Schhhh... ingen säger nåt till han! :e

 

Haha jadu, det var ju ett trevligt skämt. Vill på inget sätt vara fröken tjatfröken i Svenska men den felaktiga användningen av ordet "han" (där det i själv verket ska vara honom) irriterar mig en aning. (Inget off-topic eftersom det är gnäll..) Men eftersom du är 29 år (och borde veta bättre) kanske det var en avsiktlig förolämpning..? ;) Eller är jag inne på djupt vatten nu kanske...

Länk till kommentar
Share on other sites

Du är helt otrolig Nils :D Om ett tag ska jag nog ta och sätta ihop ett dokument med dina bästa kommentarer. "Festa med Nils - Forumuppfostran och Adobe-konspirationer". Där har folket något att längta efter.

"Festa med Nils" jag gnäller för att man aldrig får träffa voodofolk på fest. Skulle gärna bjussa på första ölen :birp

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag börjar irritera på mig lite på den mörkgrönturkosa färgen här på voodoofilm... (oj nu får jag nog en varning ;))

Kan vi inte byta till blått eller något snyggare (förlåt, jag vet att det här egentligen ska skrivas på forumet Tips, förslag och frågor till Voodoo Film).

 

Jag gillar färgen här på Voodoo. Easy on the eyes. Lite lagom lugnande också kanske, som sjukhusgrönt. ;)

 

 

Perfekt-då känner väl du högsta hönset i Skänninge, som startade alltihop. Jag är ute efter en 2-pipig vattenkyld kulspruta m31 att sätta på min gamla ryska sidovagnmotorcykel.

/nils

 

Tror nog jag kan få tag på klorintvättade kalsonger från 80-talet, och kanske nån gasmaskväska också. Vad vill du ha? Motorbyxor? Tankningsutrustning till helikopter? Motorsläckare, med prima orangemålade VW-motorer? Snuskburkar? Säg bara till!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tror nog jag kan få tag på klorintvättade kalsonger från 80-talet, och kanske nån gasmaskväska också. Vad vill du ha? Motorbyxor? Tankningsutrustning till helikopter? Motorsläckare, med prima orangemålade VW-motorer? Snuskburkar? Säg bara till!

Än vattenkyld dubbelpipig kulspruta modell 30-tal, provade den på en skjutbana när jag gjorde lumpen, häftig sak, men slukar ammunition utav bara den. Med markställ på förflyttas jag 2 meter bakåt.

Ska användas på min motorcykel

http://www.jernby.se/val.htm

för den stora revulotionen

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...