Jump to content

Vem har MySpace?

final_cut

Recommended Posts

hmmm kanske ska skaffa en jag också... har ju undvikit den bara för att det luktat lunajstojm av den på nått vis... antar att jag blir jmalmsten där också...;)

edit: nej förresten... våga-vägra-att-gå-med-strömmen-varningslampan blinkar hejvilt... motivationen tröt ordentligt och jag ser liten anledning att skriva in mig där just nu...

ja jag är en tråkmåns jag vet:p

Jag har inte. Är det ett måste för oss som inte är insatta i vad myspace faktiskt är?

En samlingsplats för människor från världens alla hörn. Till skillnad från andra liknande sajter får man en sida som man kan redigera och göra lite vad som helst med. Många är dessutom musiker, filmskapare etc., och ännu fler är vanligt folk. Finns gott om fanclubs med.

En samlingsplats för människor från världens alla hörn. Till skillnad från andra liknande sajter får man en sida som man kan redigera och göra lite vad som helst med. Många är dessutom musiker, filmskapare etc., och ännu fler är vanligt folk. Finns gott om fanclubs med.

En tajtare version av internet, alltså? Alright.

popup? har aldrig problem med varken popups eller reklambanners på myspace. det finns blockerare för sånt inbyggt i Norton Internet Security och alla browsers.

Jag tror han menar att sidan är jobbig att titta på, som en popup. Det håller jag med om. Färger och skit som hoppar fram och tillbaka i bakgrunden, ibland när man scrollar följer bara texten med och sånt. Ush.

Jag tror han menar att sidan är jobbig att titta på, som en popup. Det håller jag med om. Färger och skit som hoppar fram och tillbaka i bakgrunden, ibland när man scrollar följer bara texten med och sånt. Ush.

Exakt som Anhool sade. Så jobbigt när alla håller på koda omkring sidan så det ser helt sjukt ut. enda anledningen varför jag inte har skaffat myspace. Sitter och knåpar ihop en egen sida.

• 2 weeks later...