Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hmmm kanske ska skaffa en jag också... har ju undvikit den bara för att det luktat lunajstojm av den på nått vis... antar att jag blir jmalmsten där också...;)

edit: nej förresten... våga-vägra-att-gå-med-strömmen-varningslampan blinkar hejvilt... motivationen tröt ordentligt och jag ser liten anledning att skriva in mig där just nu...

ja jag är en tråkmåns jag vet:p

Postad

Jag tror att det är vettigare att fråga vem som INTE har en MySpace-sida med tanke på att det är världens största site.

Jag har inte. Är det ett måste för oss som inte är insatta i vad myspace faktiskt är?

Postad
Jag har inte. Är det ett måste för oss som inte är insatta i vad myspace faktiskt är?

En samlingsplats för människor från världens alla hörn. Till skillnad från andra liknande sajter får man en sida som man kan redigera och göra lite vad som helst med. Många är dessutom musiker, filmskapare etc., och ännu fler är vanligt folk. Finns gott om fanclubs med.

Postad
En samlingsplats för människor från världens alla hörn. Till skillnad från andra liknande sajter får man en sida som man kan redigera och göra lite vad som helst med. Många är dessutom musiker, filmskapare etc., och ännu fler är vanligt folk. Finns gott om fanclubs med.

En tajtare version av internet, alltså? Alright.

Postad

fördelen är väl att det är ett enkelt och smidigt sätt att skapa en hemsida utan att knacka html eller klippa/klistra i dreamweaver. man kan lägga upp bilder, musik och filmer som man vill eller bara blogga och iom att det är en community får man trafik gratis.

Postad
Usch, Jag tycker inte om myspace sidan. Känns som en stor jävla popup. Bra koncept dock.. Funderar på skaffa en men vettefan ;P

popup? har aldrig problem med varken popups eller reklambanners på myspace. det finns blockerare för sånt inbyggt i Norton Internet Security och alla browsers.

Postad
popup? har aldrig problem med varken popups eller reklambanners på myspace. det finns blockerare för sånt inbyggt i Norton Internet Security och alla browsers.

Jag tror han menar att sidan är jobbig att titta på, som en popup. Det håller jag med om. Färger och skit som hoppar fram och tillbaka i bakgrunden, ibland när man scrollar följer bara texten med och sånt. Ush.

Postad
Jag tror han menar att sidan är jobbig att titta på, som en popup. Det håller jag med om. Färger och skit som hoppar fram och tillbaka i bakgrunden, ibland när man scrollar följer bara texten med och sånt. Ush.

Exakt som Anhool sade. Så jobbigt när alla håller på koda omkring sidan så det ser helt sjukt ut. enda anledningen varför jag inte har skaffat myspace. Sitter och knåpar ihop en egen sida.

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...