LunQan Postad 15 juli 2006 Postad 15 juli 2006 Vad är det roligaste spelet igentligen, jag har inte då testat så särskilt många kanske 80 stycken ungefär. Nu spelar jag Unreal: Operation Na Pali inte för att det är jätte roligt men har inget annat att spela. Men vilket spel tycker du är roligast? Vill gärna höra. :) 0 Citera
jmalmsten Postad 15 juli 2006 Postad 15 juli 2006 Discworld 2 garvade vi nästan hela tiden när vi spelade... synd att jag inte kunnat få igång den till xp... 0 Citera
trancedanne Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Deus Ex, bästa spel som någonsin gjorts Far Cry Zelda på nintendo 64 F.E.A.R (Grymt fps spel) 0 Citera
ressigören Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Half Life-spelen är ju bland de bästa som någonsin gjorts. 0 Citera
dreeze Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Grim Fandango är en personlig favorit. och Discworld 2 ska fungera felfritt i dosbox, hittade på http://dosbox.sf.net 0 Citera
Spartacus Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Half-Life, Half-Life 2 Final Fantasy VI, VII, IX Super Mario World, Super Mario 64 Pilotwings International Superstar Soccer 64 Resident Evil, Resident Evil 2 & 4 Tekken 3 Soul Calibur III Civilization II Street Fighter II Mafia Battlefield 2 God of War Silent Hill 2 Starcraft Metal Gear Solid Några av mina favoriter 0 Citera
Speero Postad 16 juli 2006 Postad 16 juli 2006 Neighbours from Hell 1 o 2 Syberia 1 o 2 Tony Hawk serien Mafia Gta serien 0 Citera
jmalmsten Postad 25 juli 2006 Postad 25 juli 2006 [citat=walfridson]jmalmsten. testat dosbox eller Scummvm?[/citat] testade några olika prylar, men sedan försvann underdogs.org och orginalskivan lånade jag av en klasskamrat och lämnade tillbaka den sedan (som brukligt är...) och sedan har jag inte sett denne sedan högstadiet... jaja 0 Citera
dreeze Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 underdogs håller numer till på http://www.the-underdogs.info 0 Citera
jmalmsten Postad 26 juli 2006 Postad 26 juli 2006 yay! trodde dom gick och dyngt totalt... Tack! 0 Citera
00Bengtsson Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Mafia är lätt det roligaste spelet jag har spelat (spelar fortfarande ibland). Battlefield 2 är också riktigt bra, även fast man har tappat spelkänslan från Battlefield 1942. 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 Bf2s spelkänsla har väl ändå blivit bättre? Det krävdes ju nästan ett 20-tal patcher för att inte siktet i 1942 skulle spridas på hela skärmen. Sedan var ju fiendena animerade så att när de blev träffade tog de sig på bröstet och riktade ned vapnet i marken - och ändå kunde man bli dödad. Vad spelar du på för platform LunQan? Jag lirar mest dator, både Counterstrike 1.6 och Counterstrike: Source är riktiga höjdare, men de behövs väl inte nämnas. Sedan verkar Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory bra, för mig som älskar Hitman-serien. Har dock bara provat det ytterst lite. Mafia är odödligt, längtar efter uppföljare med samma stil. Kan sitta i timmar å bara cruisa i miljöerna till musiken. :p Metal Gear Solid är också ett måste. Flatout är ett skitroligt rallyspel för alla som hatar att man sladdar ur banan på alla lite mer realismsträvande spel. Här ska man förstöra så mycket som möjligt på vägen till mål, så fylls nitrusmätaren på. Härlig spelkänsla. På xbox 360 är Fifa06jäkligt roligt att spela mot polare, inte nya Vm-versionen bara. 0 Citera
pinto Postad 27 juli 2006 Postad 27 juli 2006 ni moste lira fallout, de är gammla o skit bra! apsålut mina favoriter. 0 Citera
LastonFilm Postad 29 juli 2006 Postad 29 juli 2006 Final Fantasy VI, VII och IX Star Wars: Battlefront II Fyra riktigt bra spel... 0 Citera
barnholdt Postad 30 juli 2006 Postad 30 juli 2006 Rappakalja, helt klart roligaste spelet jag spelat. Digitalt format är det nog Neighbours From Hell (bara lirat 1:an) eller Zombies Ate My Neighbors fån Lucas Art. 0 Citera
jmalmsten Postad 30 juli 2006 Postad 30 juli 2006 roliga spel var det ju... trodde det var skojiga spel vi skulle lista, då blir det inte riktigt Final Fantasy, warcraft m.m. även om dom har sina humoristiska stunder... 0 Citera
Java ex Machina Postad 2 augusti 2006 Postad 2 augusti 2006 har precis suttit och varvat Shadowrun på SNES emulatorn för första gången igår. jag började lira det spelet nån gång i början/mitten av 90-talet och fastnade direkt, det är som en föregångare till Fallout-spelen till PC fast Cyberpunk istället för Postapokalypsm. Fullt med småreferenser, mest från Bladerunner och Neuromancer, och precis som Fallout är det riktigt hög spelglädje. håller definitivt än idag. 0 Citera
pinto Postad 3 augusti 2006 Postad 3 augusti 2006 ohh! himmla, de moste ja kolla upp, ja älskar fallout! 0 Citera
jakethesnake Postad 3 augusti 2006 Postad 3 augusti 2006 Zelda (snes) dungeon keeper (pc) New Zeeland story (Amiga 500) abe's oddysee (pc) Resident evil 1&2 (PS1) 0 Citera
Java ex Machina Postad 3 augusti 2006 Postad 3 augusti 2006 fler SNES: Another World (Out of this World) Actraiser 1 Super Probotector F-ZERO Rock'n'Roll Racing Pilot Wings Street Fighter II Mortal Kombat 2 (ok SNES-versionen var knappast den bästa, men ändå) Super Star Wars, Super Empire Strikes Back, Super Return of the Jedi Super Indiana Jones 0 Citera
Lasse_laser Postad 9 augusti 2006 Postad 9 augusti 2006 Om det är roligt som i roligt där man skrattar så är nog ändå Day of the Tentacle på topp 5. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.