Jump to content

Senaste film du köpte eller såg?

Cjwk
 Share

Recommended Posts

The fountain (min blu-ray oskuld)

Nice! Det är DEN film jag tänkt köpa skitlänge nu på blu-ray. Var den grym?? Alltså, jag älskar själva filmen, men kan tänka mig att på blu-ray hoppar den upp ännu ett snäpp tack vare att den är så jävla vacker rent visuellt.

Nice! Det är DEN film jag tänkt köpa skitlänge nu på blu-ray. Var den grym?? Alltså, jag älskar själva filmen, men kan tänka mig att på blu-ray hoppar den upp ännu ett snäpp tack vare att den är så jävla vacker rent visuellt.

Såg den på HD för ett tag sedan. Och ljudet, bilden allt blev verkligen pompösare.

Det är en fantastisk upplevelse.

Mycket angenäm upplevelse på en 42" plasma. Bra film. Snygg bild. Goda popcorn. Helt klart värt.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Spirit - Riktigt dålig, inte ens i närheten av samma klass som Sin City. Hade den inte varit visuellt snygg hade jag nog lämnat salongen.

You don't mess with the Zohan - Riktigt dålig och pinsam bortsett från ett fåtal roliga scener

Pineapple Express - Stundtals flummigt rolig, men väldigt ojämn. Långt under förväntan.

Såg Star Wars: Clone Wars idag

En underskattad film som kanske innehåller lite för mycket fajt och lite för lite dialog. Men den är riktigt bra animerad, blev lite ledsen när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat. Men han var ju iallafalla "Executive Producer". Filmen får 7/10

En underskattad film som kanske innehåller lite för mycket fajt och lite för lite dialog. Men den är riktigt bra animerad, blev lite ledsen när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat. Men han var ju iallafalla "Executive Producer". Filmen får 7/10

Jag som tyckte att den innehöll för lite fajt och för mycket dialog. Dåligt animerad, och blev lite glad när jag såg att George Lucas inte hade skrivit ELLER regisserat.

:)